• وبلاگ : سياست
  • يادداشت : سعيده پور آقايي
  • نظرات : 3 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فرياد 

    3- هيچ گاه براي تکبير گويي بر بام منزل نرفته است، بلکه مثل چند بار گذشته از تراس منزل فرار کرده و پايش شکسته است.
    ما هم همچو شما معتقديم كه امثال ضرغامي و 20:30 ها امروز از فرط دروغ به خفگي رسيده اند!!!

    در 20:30 كذاب خود سعيده پور آقائي اذعان كرد كه شبها بر روي بام ميرفته و نداي الله اكبر سر ميداده است!

    و مادري كه نگران ابروي رفته خويش پيش شايد چندصد نفر بود خود را پيش ميليونها ايراني روسياه تر كرد چرا؟!الله اعلم

    افسوس و صد افسوس بر ما كه اينچنين بازيچه دست دروغهاي آنان شده ايم!!!

    پاسخ

    ظاهرا دانشگاه پيام نور جهرم تشريف داريد :-) كه از مرحله پرت هستيد.ملاقات در يك خانه ديگر انجام ميشد پس افاضات خود را حروم نكنيد. مگه عقلشون كمه برن خونه واقعيشون؟ اگر مادر و دختر راضي شدند از تلويزيون صحبت كنند دليلش اعاده حيثيت اونها بود . تا شايد كمي از آبروريزي هاي شما و هم حزبي هاتون كم بشه . در ضمن براي كساني كه خونه ي اين مادر و دختر را يافته بودند يافتن عكس او كار سختي نيست . آبروي نداشته خود را بيشتر از اين بر باد ندهيد. اگر اّبرويتان مهم نيست لااقل ايمانتان را بر باد ندهيد ...
    + فرياد 
    شايد حسودان كساني هستند كه حضور ميليوني سبزپوشان روز قدس را نديدند و نشان ندادند و در ميان ان جمع سبزپوش فرياد كساني كه ميگفتند هم غزه هم لبنان جانم فداي ايران را نشنيدند!!! و نگفتند كه چگونه مسيرها را براي حضور انان در راهپيمائي روز قدس بستند!
    پاسخ

    حتما با درخت هاي تهران شمرديد كه به نظرتون ميليون اومده :-) در ضمن ما غير از شعار ((نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران چيزي نشنيديم)) ...اصلا تز ارباب هاي شما اينه كه در امور فلسطين و لبنان دخالت نكنند . يادتون بياد به بازگشت نيروهاي ايراني در زمان محمد خاتمي از لبنان...
    + فرياد 
    چند نکته در اعترافات او و مادرش (که هر دو از ذوب شدگان هستند) جلب توجه مي‌کرد. به اين نکته نيز بايد اشاره کرد که مهدي کروبي در آخرين نامه‌اش آورد که اطلاعات در مورد اين خانم اشتباه بوده و در جلسه با هيات حقيقت(!)ياب به آن اشاره کرده بود اين سوال را مطرح کرده بود که چرا در مورد ترانه موسوي اين غوغاها که به پا شد سريعا پس از افشاي او فروکش کرد؟؟ اما گاف‌هاي20:30

    ?. دختر جوان اذعان کرد که از تراس منزل به پايين پريده و پايش دچار شکستگي شده بود!!!! اما اگر با دقت تمام صحنه ها را رصد مي کرديد متوجه ميشديد که ماموران امنيتي(همان دروغ پردازان ??:??) وقتي زنگ آپارتمان آنها را زدند واحد ?? را فشردند....با فرض اينکه اين آپارتمان در هر طبقه ? واحد داشته باشد با احتساب طبقه همکف(همان لابي) مي شود ? طبقه!!!!! از ? طبقه چگونه خودش را پرت کرده پايين و زنده مانده!؟ آيا قصد خودکشي داشته يا آرتيست و بدلکار بوده؟!!؟؟؟
    ?. مادر اين خانم ادعا مي‌کرد که به هيچ کس نگفته بود که وي از خانه بيرون زده است اما کاش ميگفت که چگونه عکس دخترش از خانه بيرون رفته است! (قبل از مراسم ختم)
    ?. اين خانم جوان عملي انجام داد که آدم در شگفتي مي‌ماند!! به نظر شما چقدر پول گرفته تا در تلويزيون ضرغامي و دوستانش به فراري بودن خود اعتراف کند! حتي دختران و زنان بد کاره نيز حاضر به صحبت جلوي دوربين نيستند و اصرار بر محو کردن يا شطرنجي کردن چهره دارند...شگفتا کسي که ادعاي آبرو!!! مي کند اينگونه بي حياوار براي مطامع سياسي کج عده اي جلوي دوربين و چشم هزاران نفر بر فراري بودن خود اصرار مي‌ورزد!!
    ?.اين خانم فراري از ريخته شدن آبروي خود توسط جريان هاي سياسي گلايه مند بود! اما بهتر است به وي متذکر شوند که کدام روزنامه بر فراري بودن وي اصرار ورزيد و در متن خود آورد که او سابقه ? بار فرار از خانه دارد و اينبار نيز از خانه فرار کرده. آيا روزنامه ي ذوب شده و امنيتي به جز کيهان شريعتمداري اين ادعاها را منتشر کرد؟؟؟ پس بهتر است تنها به کاغذ هاي ارئه شده توسط بازجويان ??:?? اکتفا نمي کرد و کمي هم عقل نداشته خود را به کار مي انداخت. البته کسي که در تلويزيون به فراري بودن خود اعتراف مي‌کند انتظاري بيش از اين نيست.

    پاسخ

    مقدار پولي كه گرفته از مقدار پولي كه ارباب هاي شما از جزايري و امريكا و اسرائيل گرفتند مطمئنا بيشتر نبوده ... نترسيد شما همچنان ركوددار هستيد:-)