سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

اقتدار ایران

سیاست ,     نظر

  تفنگداران و ملوانان انگلیسی که به حریم خاک مقدس جمهوری اسلامی تجاوز کرده بودند هنوز در ایران بسر میبرند و بهشون بد هم نمیگذرد . ظاهرا بر خلاف تصوری که از ایران در ذهن داشتند اینجا یعنی ایران جای خوبی است و برای خوردن کنگر هم مناسب است چون تا بلر نامی سکاندار کشتی شکسته ای بنام انگلیس است اینها در خاک ایران پذیرائی شوند بهتر است از اینکه باز به گرداب عراق برگردند . البته سیاست موفقیت آمیز جمهوری اسلامی را از یاد نبریم . الحق و الانصاف این تیکه رو خوب اومدیم گرچه بعضی داخلی های خارجی محور به سفارش اربابانشون دارند خلاف این موضوع را القاء میکنند اما در عمل ما تا بحال پیروز بوده ایم .


یه چند تا خبر دیگه هم هست ، ببینید : 
 1- آمریکا مدعی است یک تبعه ایالات متحده در ایران ناپدید شده است.منابع دیپلماتیک آمریکایی از ناپدید شدن یک افسر سابق پلیس فدرال ایالات متحده در ایران خبر می دهند. میگویند ایشون آخرین بار در کیش و جهت تجارت دیده شده است !! کاندولیزا هم در حالیکه تلاش داره اوضاع را عادی جلوه بده ، گفته هر ساله دو الی سه آمریکایی در ایران ناپدید می شوند!!!
2- یک مقام مسوول در سفارت ایران در عراق از آزادی جلال شرفی، دبیر دوم سفارت ایران خبر داد.این مقام مسوول همچنین از پیگیری‌های مستمر برای آزادی 5 دیپلمات ربوده شده در اربیل عراق خبر داد. ظاهرا جلال شرفی عصر دیروز آزاد شد و دیروز نیز به مرز ایران منتقل شد و هم‌اکنون در ایران است.
3- نشریه آمریکایی نیوزویک در گزارشی با اشاره به بازداشت ملوانان انگلیسی در ایران نوشت:وقتی می‌توان با دیپلماسی، مشکلات را حل کرد چرا باید به زور متوسل شد بخصوص که این نوع سیاست به تنهایی بر ایران اثر ندارد.
همچنین نیوزویک گفته : تلاش‌هایی در جریان است تا بحران بازداشت 15 ملوان انگلیسی که به اتهام ورود غیرقانونی به آب‌های ایران بازداشت شدند، از طریق دیپلماسی حل شود.

خوب ربط بین موارد بالا با خودتون ...! اما یه نتیجه کلی بگم : در مقابل قلدر اگه کوتاه بیای باید بازم کوتاه بیای اما اگه در مقابلش بایستی و هزینه اش را هم متقبل بشی مطمئنا اون مجبوره دست از قلدری برداره وگرنه ...