سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

خوابهای خوش منتجب نیا ...

سیاست ,     نظر

((رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی : با توجه به شرایط کنونی کشور و روحیه مردم، اصلاح‌طلب‌ها شانس بیشتری در انتخابات مجلس هشتم دارند به خصوص اصلاح طلب‌های معتدل و عملگرا.
منتجب نیا رسیدگی به مشکلات زندگی مردم را از دیگر وظایف مجلس دانسته و گفته: مجلس باید در بحث مبارزه با گرانی و مهار تورم مقتدر تر عمل کند. متاسفانه مجلس هفتم در این زمینه نه تنها هیچ توفیقی نداشت، بلکه به دولت در افزایش تورم و افزایش نرخ ها و قیمت ها کمک کرد و در حقیقت مجلس و دولت عامل فشار بر مردم شدند

این فعال سیاسی همچنین در خصوص عملکرد دولت نهم گفته: من در هیچ زمینه‌ای چه داخلی و چه خارجی دولت را موفق نمی‌دانم. دولت نه تنها در سیاست خارجی موفق نبوده بلکه به تشنج و فشار بین المللی علیه ایران نیز دامن زده در حالی که می شد همان سیاست‌های قبلی نظام را بدون تشنج دنبال کرد و فشارها را به حداقل رساند.
وی افزوده است : در داخل هم فشارها بر روی احزاب و گروه ها زیاد است و انسداد فضای سیاسی جزو سیاست های دولت نهم است که این به زیان کشور و بر خلاف قانون و بر خلاف روح انقلاب اسلامی است و این مسئله باید برداشته شود. ))

متاسفانه این روزها بازار تهمت و افتراء و دروغ گویی بسیار پر رونق شده است .‏آقایانی که سالها در مجلس و مناصب دولتی بوده اند و عملکرد مثبتی هم نداشتند و بعضا نون ارتباطات قومی و قبیلگی و حزبی را خورده اند و مثال کوتوله سیاسی برازنده نام آنهاست ، سر از لاک درآورده و شعارهایی میدهند که جزو شعارهای همین دولت است که در حال انجام آن هستند . آقایان یادشون رفته که زمانی ریختن سکه های طلا بر سر پسرشان نقل دهانها بوده است . آقایان یادشون رفته در مجلس ششم چند صد میلیون از امثال شهرام جزایری گرفتند و خوردند و یک آب هم روش . شهرام جزایری یکی از کسانی بود که با پرداخت پول هبه ( خدای نکرده فکر نکنید رشوه ...) کارش را پیش میبرد و گیر افتاد . بنظرتون چندتاش هنوز گیر نیوفتادند ؟
آقایان وقتی خودشون در راس بودند غیر از تفکرات حزبی خود چیزی نمیدیدند اما الان که کنار گودند چنان صحبت میکنند انگار کارشناس مسائل اقتصادی هستند

آقایان یادشون رفته که میخواستند بنزین را به قیمت 500 تومان به مردم بفروشند. هر انسان منصفی میداند اگر قیمت بنزین در دولت قبلی به 500 تومان میرسید تورم به 300 درصد میرسید .
آقای منتجب نیا ! شما که دولت را در هیچ زمینه ای چه داخلی و چه خارجی موفق نمیدانید اگر به وجدانتون! مراجعه کنید مطمئنا باید از این دروغ بزرگ استغفار کنید. البته مشخص است چرا بدینگونه نظر میدهید !! دلیلش اینه که شما و جناح شما فقط نیمه خالی لیوان را مینگرید . اصلا این توی ذات شماست که هیچ عمل مثبتی را نبینید وگرنه اگر مثلا سفر رئیس جمهور به دوحه بنگرید شما دستاوردهای مثبت کار را میبینید از ان میگذرید و فقط به چند نکته انحرافی نگاه میکنید . آنرا در سخنانتان بزرگ میکنید . در سایت ها و روزنامه ها بزرگ میکنید و این مصداق بارز سیاه نمایی است . بینی و بین الله اگر این سفر را آقای خاتمی انجام میداد اینگونه با آن برخورد میشد ؟ ؟
آقای خاتمی به ایتالیا میرود . سخنرانی میکند . با دختران ، زنان  و پیره زنان  ایتالیایی دست میدهد . خوش بش میکند . آنرا محبوبیت خاتمی در جهان نشان میدهید و کارهای اشتباه او را سرپوش میگذارید و میپوشایند . خدا را هم میتوانید گول بزنید ؟؟
چرا مردان را ملاک حق قرار میدهید در حالیکه به فرموده مولا حق باید ملاک مردان باشد . شما که در لباس روحانیت همه را به سخنان مولای متقیان میخوانید چرا خود عمل نمیکنید ؟ لم تقولون مالا تفعلون ؟
آقای منتجب نیا کدام انساد سیاسی ؟ کدام فشار ؟ اگر انساد است و فشار هست پس شما چطوری سخنرانی میکنید. علنی در یک مجمع میگیوئید دولت دروغ میگوید . آیا این نقض گفتار شما نیست ؟ اهل انصاف کجایند؟
چرا در پرونده موسوی همه شما (چپ و راست) طرفداری میکنید ؟ شما که حتی قبل از صدور حکم خبر دارید که  حکم چیست!!!  چطور میخواهید در مقابل مولا علی سر بالا کنید؟
آقای منتجب نیا ! جیفه دنیا ارزش این حرفها را ندارد که دینتان را بفروشید . خوابهای طلایی شما مبنی بر بازگشت به ((قدرت توام با بی عدالتی)) خوابی بی تعبیر  و از سر شکم سیری است ... این مردم کسی را میخواهند که در پی عدالت باشد . عدالتی که در آن آقازاده بدون با نبودن فرقی نکند . عدالتی که در آن از مجرم و متهم حمایت نشود . عدالتی که در آن شعار لیبرالیستی داده نشود . عدالتی که برای پا برهنگان باشد نه فقط برای مرفهان بی درد ... یا علی