سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

دروغها بر ملا می شود ...

سیاست ,     نظر

خبرگزاری فارس: در پی پس گرفتن امضای برخی هنرمندان در حمایت از ائتلاف اصلاح طلبان نشست ویژه‌ای با حضور خاتمی در منزل منیژه حکمت برگزار شد.
در این نشست که سه‌شنبه شب و با حضور سیدمحمد خاتمی، احمد مسجدجامعی و محمدحسین بهشتی در منزل منیژه حکمت کارگردان زن سینمای ایران برگزار شد، وضعیت حمایت و پس گرفته شدن برخی امضاها مربوط به حمایت هنرمندان از ائتلاف اصلاح‌طلبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این نشست علیرغم دعوت، تعدادی از هنرمندان باسابقه کشور، جمعی از آنان حاضر به حضور در این نشست نشدند.
چند روز پیش نامه‌ای با عنوان حمایت 170 نفر از هنرمندان برجسته کشور از ائتلاف اصلاح‌طلبان در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد که پس از آن تعدادی از این هنرمندان با پس گرفتن امضای خود، حمایت خود را از این ائتلاف تکذیب کردند.
همچنین قرار بود عصر امروز تعدادی از هنرمندان با فراخوانی ائتلاف اصلاح‌طلبان در چهارراه ولی‌عصر مقابل تئاتر شهر جمع شوند که هیچ‌کدام از هنرمندان به این دعوت پاسخ ندادند.

                                                               *****************************************

«پرویز پرستویی» هم امضای فهرست حمایت از اصلاح‌طلبان را تکذیب کرد

خبرگزاری فارس: پرویز پرستویی ضمن انتقاد شدید از منیژه حکمت گفت: بنده اصلا ذهنیت ایشان را قبول ندارم و فکر می‌کنم ملت ایران با این اتفاقات که در این 20 و چند ساله افتاده‌ است، آنقدر درک و دریافت دارند که بدانند چه نماینده‌ای را انتخاب کنند.

 


«پرویز پرستویی» اظهار داشت: دیشب متوجه شدم، خانم حکمت نامه‌ای بلند بالا منتشر کرده‌اند و انتقاداتی هم به انتخابات داشته‌اند و آورده‌اند که به حمایت از آقای خاتمی به جناح چپ رای بدهیم.
پرستویی خاطر نشان کرد: حدود یک ماه به همراه گروه تولید «کتاب قانون» در جنوب لبنان کار می‌کردم و از زمانی هم که به ایران برگشتیم یک روز فراغت نداشتم و زمانی هم که کارم تمام می‌شد، حتی فرصت این را نداشتم که روزنامه بخوانم یا تلویزیون ببینم، اما از اخبار مطلع بودم. وی ادامه داد: منظورم این است که زمانی کار می‌کنم،کاملا روی کارم متمرکز هستم.
پرستویی  گفت: بنده به عنوان پرویز پرستویی، ارادت ویژه‌ای به جناب آقای خاتمی دارم اما باید بگویم که در این مدت کاملا درگیر کار بوده‌ام و بنده، به همراه آقای میری و اعضای پروژه «کتاب قانون» از این نامه بی خبر بوده‌ایم.
پرستویی تصریح کرد: منیژه حکمت حق ندارد از جانب من که 52 سال سن دارم و از اول در جریان تمام اتفاقات انقلاب بوده‌ام، تصمیمی بگیرد و من هرگز اختیارم را به دست ایشان نمی‌دهم.
این بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون به فارس گفت: اگر خانم منیژه حکمت اخلاق حرفه‌ای را رعایت می‌کردند، صحیح‌ این بود که با من مستقیما تماس می‌گرفتند و بعد ذهنیت خودشان را به مطبوعات انتقال می‌دادند.
وی در ادامه افزود: بنده اصلا ذهنیت ایشان را قبول ندارم و فکر می‌کنم ملت ایران با این اتفاقات که در این 20 و چند ساله افتاده‌ است، آنقدر درک و دریافت دارند که بدانند چه نماینده‌ای را انتخاب کنند یا اصلا رای بدهند یا نه...
پرستویی گفت: من به هر حال با چشم باز در این مملکت زندگی کرده‌ام و شخصا بلدم راجع به خودم تصمیم بگیرم که به کسی رأی بدهم یا ندهم و هرگز اختیارم را نمی‌دهم به دست خانم حکمت که ایشان برای من تصمیم بگیرند.
وی افزود: شاید بعضی‌ها می‌خواهند به چهره اپوزیسیون تبدیل شوند اما من هرگز حاضر نیستم نردبانی بشوم برای دیگری. من در این مملکت زندگی می‌کنم و پرونده‌ام مشخص است و نمی‌خواهم بگویم، چه کرده‌ام و چه نکرده‌ام.
پرستویی افزود:بنده از ابتدا در جریان انقلاب اسلامی بوده‌ام و این استقلال را دارم که به چه جناحی رای بدهم. متأسفم که خانم حکمت از جانب خودشان نامه‌ای می‌نویسد و یکسری اسامی را‌ زیر آن درج می‌کنند و می‌خواهد برای خودش حرکت انقلابی کند.
وی گفت: این مسئله باید با من در میان گذاشته می‌شد در حالی که ایشان اصلا با من تماس نگرفت. راستش من وقتی این مسئله را شنیدم روی صحنه تمرکزم را از دست دادم.
پرستویی در ادامه گفت:برخلاف شائبه‌ها و حرف‌ها ، بحث من بحث ترس نیست چون من به جز خدا از احدی نمی‌ترسم و این مسئله برخورنده است. من می‌گویم اگر کسی به یاری دیگری نیاز دارد، باید مطرح کند.اگر خانم حکمت سندی دارند که من در راستای خط فکری ایشان هستم و این نامه‌ را امضاء کرده‌ام، در روزنامه‌ها منتشر کند. راستش من اصلا راستای فکری ایشان را نمی‌دانم.
دبیر جشن یازدهم سینمای ایران تاکید کرد: مطالبی که گفتم اصلا خطاب به آقای خاتمی نیست، چرا که شخصا به ایشان ارادت دارم اما کسی که می‌خواهد نامه‌ای بنویسد باید با کسانی که می‌خواهند آن را امضاء کنند، تک تک تماس بگیرد و مستقیما چک کند و در میان بگذارد تا ببیند طرف مقابل اصلا موافق چنین نامه‌ای است یاخیر.
بازیگر آژانس شیشه‌ای همچنین افزود: امر انتخاب،امری طبیعی است و در هر جای دنیا،مردم برای سرنوشت خودشان رای می‌دهند، ما هم رأی خواهیم داد ولی اینکه به چه کسی رای می‌دهیم یا رای نمی‌دهیم، بحث شخصی است. هرکسی اختیار دارد که به هر کسی که خواست رای بدهد.