سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

اوباما بودجه 55 میلیون دلاری جنگ نرم علیه ایران را امضاء کرد

    نظر
باراک اوباما که مدعی برداشتن گام‌های بلند برای بهبود روابط با ایران است، بودجه 55 میلیون دلاری پنتاگون برای جنگ نرم علیه ایران را امضا کرد.


رئیس‌جمهوری آمریکا طی مراسمی در کاخ سفید، لایحه اختصاص بودجه 55 میلیون دلاری کمیته دفاعی و نظامی کنگره آمریکا برای جنگ نرم و همراهی با مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران را امضا کرد.
با امضای اوباما لایحه اختیارات دفاعی کنگره آمریکا مستقیماً به قانون تبدیل شد.
از بودجه 550 میلیارد دلاری وزارت دفاع (DOD) آمریکا، 55 میلیون دلار برای نفوذ در ایران، مقابله با فیلترینگ سایت‌های ضد ایرانی، تحریک قربانیان سانسور در ایران، آموزش الکترونیکی ایرانیان مخالف نظام برای براندازی نرم و شبکه سازی اینترنتی برای اغتشاشگران بعد از انتخابات ریاست جمهوری، ارائه آموزش‌های لازم رسانه‌ای و کامپیوتری برای راه اندازی سایت‌ها جهت اطلاع رسانی اختصاص یافته است.
"ایکه اسکلتون "، رئیس کمیته نیروهای مسلح در مجلس نمایندگان آمریکا (D-MO)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که "من از رئیس‌جمهور اوباما به خاطر امضای لایحه اختیارات دفاعی برای تبدیل شدن به قانون تشکر می‌کنم. این یک لایحه فوق‌العاده است که از نظامیان ما در میدان‌ (جنگ) و خانواده‌های آنها در خانه حمایت می‌کند و تعادل درستی میان مبارزات کنونی در افغانستان، پاکستان و عراق و همچنین نیازهای طولانی‌مدت ارتش ما ایجاد می‌کند." ظاهرا امریکایی ها با سیاست دست چدنی ودستکش مخملی میخواهند ایران را مجبور به پذیرفتن خواسته های خود کنند. سیاستی که سالهاست شکست خورده و آزموده را آزمودن خطاست ! و اینک بر دولتمردان ماست که با اتخاذ مواضع مناسب یک تودهنی دیگر به استکبار جهانی بزنند ...