سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

بیانیه آیت الله دستغیب در مورد هتک حرمت عاشورا

    نظر

باسمه تعالی
کل یوم عاشورا
عاشورای سال 61 هجری نقاب از چهره شجره خبیثه اموی بر گرفت و توطئه دین براندازی آنان را خنثی نمود. عاشورای امسال هم در عرصه تکرار تاریخ، صحنه تقابل حق و باطل گردید و انگیزه‌های عناصر نفاق و آشوبگر را بر ملا ساخت.
این گروه خائن به دین خدا و حقوق ملت با حرمت شکنی در عاشورای حسینی، بیگانگی خود را با اسلام و انسانیت ابراز داشتند و حجت بر تمامی عاشورائیان تمام گردید.
بی تردید شعار جمهوری ایرانی، ضدیت با اصل ولایت فقیه و انحراف از مسیر امام و رهبری همگی خواسته‌ها و آموزه‌های دشمنان اسلام و ملت مسلمان ایران می باشد.
اکنون بر عموم اقشار متعهد به اسلام به ویژه پیروان و دوستداران اهل بیت پیامبر (صلی الله علیه وآله) واجب است که مسیر خود را از فتنه‌گران جدا سازند و به مقابله با نقشه‌های شوم استکباری و صهیونیستی آنها بپردازند.
بدیهی است علماء اعلام، فضلاء و طلاب محترم حوزه‌های علمیه که مرزداران مکتب اسلام هستند، مسئولیت خطیری در این امتحان عظیم الهی به عهده دارند و بایستی با حفظ انسجام و وحدت رویه بر بصیرت و آگاهی آحاد ملت بیفزایند و توطئه بیگانگان جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی را خنثی نمایند و بدانند که کمترین مسامحه در انجام این تکلیف الهی، ملامت و حسرت ابدی به دنبال خواهد داشت.
سید علی اصغر دستغیب
7/10/88 برابر با 11 محرم الحرام 1431