سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

جعل عکس

    نظر

" مریم رجوی " رییس مرکز به اصطلاح شورای مقاومت مردمی که نهاد ناظر بر گروهک منافقین است ، بر همکاری و هماهنگی این گروهک تروریستی با عناصری که در آشوب ها وفتنه گری های روز عاشورا در تهران دست داشته‌اند، تاکید کرد.
این منافق تروریست خاطرنشان کرد که این گروهک تروریستی از رهبران مخالفان نظام خواسته است تا برای براندازی نظام ایران دست به این گونه آشوب ها بزنند.
گروهک تروریستی منافقین که در اردوگاه اشرف عراق اقامت دارند، از آغاز انقلاب اسلامی ایران ، بسیاری از مسئولان و غیرنظامیان را با همکاری رژیم سرنگون شده بعث عراق ترور کرده وبه همین دلیل بسیاری از کشورهای غربی آن را جز سازمان های تروریستی می دانند.
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اخیراً اعلام کرده است که تعدادی از عناصر گروهک منافقین را در رابطه با آشوب های اخیر تهران بازداشت کرده است.
همچنین سایت رسمی سازمان مجاهدین خلق (منافقین) با انتشار تصویر دختری با سر و روی خونین، ادعا کرد که وی در ناآرامی‌های روز عاشورای تهران به این حال و روز افتاده است.

 

این در حالی است که عکس یاد شده تصویری معروف از یک دختر لبنانی در حال قمه‌زنی است که از چند سال پیش در سایت‌های شیعی و ضدشیعی بازتاب گسترده‌ای داشته است. با اندکی دقت در اصل تصویر می‌توان دریافت که گروهک منافقین برای سوء استفاده از این تصویر که به لحاظ زمانی و مکانی هیچ سنخیتی با حوادث اخیر ندارد، حاشیه‌های آن را که نوشته‌هایی به زبان عربی در آن مشهود است، حذف کرده است.

تصویر اصلی، دختری را به همراه عده‌ای دیگر نشان می‌دهد که در شهر نبطیه در جنوب لبنان مشغول قمه‌زنی هستند.
تابلوی مؤسسه بیت الهدی ـ مرکز فروش لوازم حجاج در شهر نبطیه ـ و تابلوهای دیگر به زبان عربی نیز در زمینه تصویر کاملاً مشهود است.

جعل تصاویر از شیوه‌های قدیمی منافقین برای فریب افکار بوده است. پیش از این، گروهک تروریستی منافقین برای تحریک احساسات مردم و توجیه جمع‌آوری کمک‌های مالی در اروپا ـ که از سوی خود منافقین «گدایی شرافتمندانه» خوانده می‌شود ـ با جعل عکس‌هایی از کتاب «کودک، ایمان، رهایی»، مدعی شده بود که والدین این کودکان به دست حکومت ایران اعدام شده‌اند. این در حالی است که کتاب یاد شده در بردارنده شکار لحظاتی از زندگی کودکان نقاط مختلف ایران توسط عکاسان صاحب نام کشورمان است که از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است. برخی عکس‌های این کتاب، پیش از آن در نشریات کشور از جمله روی جلد مجله «اطلاعات هفتگی» نیز به چاپ رسیده بود.

چند سال پیش نیز گروهک منافقین با انتشار گسترده عکس بازدید سید محمد خاتمی ـ رییس‌جمهور وقت کشورمان ـ از موزه عبرت در سایت‌های عربی، صحنه‌های بازسازی شده شکنجه نیروهای انقلابی توسط ساواک را شکنجه اسرای عراقی در ایران عنوان کرده بود.