سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

تدبیر و عدالت کجاست؟

    نظر

حکمی از سرکار خانم ایران دخت عطاریان مدیر عامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری در فضای مجازی منتشر شده است که احتمالا آن را دیده اید :

حکم

همانطور که مشاهده می فرمائید مبلغ پرداختی در این حکم حدود 12 میلیون تومان می باشد! اشتباه نکنید این حقوق 12 ماه این خانم نیست . حقوق ماهیانه است! بله در زمانی که عالم و آدم مردم را به انصراف از دریافت 45 هزار تومان دعوت می کنند مدیران این کشور حقوقی این چنینی دریافت می کنند . تازه این فقط حقوق و مزایا است مطمئنا  بابت نظام نوین و اضافه کار و حق مدیریت هم مبلغی که معمولا از دریافتی ماهیانه کمتر نیست به مدیران اعطا می شود . عدالت موج می زند ...! اگر این حکم واقعی باشد این خانم چنین حقوقی می گیرد ، نوش جانش ، اما حرف اینجاست که چرا بخاطر 45 هزار تومان ناقابل مردم عزیز کشور ما باید به خواری و خفت بیافتند؟ چی می شد مدیران محترم نظام که تعدادشان کم نیست نصف این مبلغ حقوق بگیرند؟ مگر بقیه انسان نیستند و با یک دهم این مبلغ زندگی شان اداره نمی شود ؟ چرا با وجود چنین پرداخت های کلانی باید این چنین مردم را به زحمت انداخت؟ اگر دولتمردان نمی توانند از عهده ی پرداخت یارانه برآیند چرا از مسند کنار نمی روند؟ کسانی 2 سال این کار را انجام دادند و مشکلی ایجاد نشد اما شما در ماه اول گفتید به مشکل برخورده اید! نمی توانید بگوید و عذر بخواهید و کنار بروید . چرا زندگی را بر مردم سخت می کنید ؟ چرا اصرار دارید هر عمل مثبت دولت قبل را بد نشان دهید و بعد خودتان با اندکی تفاوت آن را انجام دهید و بگوید این کار درست است؟
یکسان سازی نرخ مکالمات تلفن در اواخر عمر دولت قبل انجام شد اما وزیر تا وارد وزارتخانه شد اعلام کرد یکسان سازی باید لغو شود و آن را لغو کرد و بعد از چند ماه مجددا آنرا مجاز دانست. چرا؟
مسکن مهر که طرح خوبی برای خانه دار شدن مردم بوده است و در بسیاری از شهرها به نحو احسن انجام شده را مضر دانستید و بعد با طرح مسکن اجتماعی یا مشارکتی که انسان را به یاد تفکرات سوسیالیستی شوروی سابق می اندازد به میدان آمدید . وقتی سوال می شود مسکن اجتماعی چیست ؟ اعلام می کنند همان مسکن مهر است با اندکی تغییرات ! جل المخلوق
در بحث گروگان گیری در دولت قبل 22 نفر از اتباع کشور گروگان گرفته شدند و ظرف مدت 48 ساعت آزاد شدند بدون اینکه خونی از دماغ کسی بیاید اما دیدید که سربازان وطن چگونه 2 ماه در دست جیش العدل اسیر بودند و بعد هم  سرنوشت یکی از آنان نامعلوم باشد !
 سفرهای استانی که مورد حمایت مقام معظم رهبری بود و در دولت قبل اجرایی شده بود را با تغییر نام و بنام پایش و پویش بصورت نصفه و نیمه انجام می دهید و فقط اسم آن را عوض کردید . چرا؟ واقعا انصاف و عدالت کجاست؟ آیا این بود تدبیر اقایان؟ این چه تدبیری ست که به تحقیر مردم تبدیل شده؟ ان چه تدبیریست که به تفریح شمال و جنوب آقایان تبدیل شده ؟ این چه تدبیریست که برای اولین بار در تاریخ انقلاب امریکا جرا می کند نماینده ایران در سازمان ملل را نپذیرد و روادید او را ندهد ؟ واقعا تدبیر کجای این موضوع واقع  شده است؟ امریکا به خود اجازه داده که نماینده ایران را تحقیر کند و او را نپذیرد! این چه تدبیریست که وزارت دارایی انگلیس با انتشار بیانیه‌ای، به بهانه حقوق بشر، تحریم‌ها علیه چندین مقام کنونی و سابق ایران را تمدید کرده و اطلاعات مربوط به تحریم‌های علیه آن‌ها را به روز رسانی کرده است.آقایان با این وضع به اولین دولتی تبدیل خواهید شد که فقط چهار سال عمر داشته باشد و نه بیشتر... یا علی