سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

استاد جنگ روانی!!

    نظر

در خبرها آمده بود که رییس جمهور گفته است : «جز یک رژیم غاصب در منطقه هیچ کشوری در دنیا نیست که نسبت به این توافق اظهار خوشحالی نکرده باشد و به کشور  ما تبریک  نگفته باشد  حالا  اگر گروه های کوچک افراطی کنار و گوشه حضور دارند از تعامل، اعتدال و آرامش خوشحال نیستند و به قولی میان آنها دعوا است. این تعداد را باید تحمل کرد چرا که در این شرایط برای آنان آسمان تپیده و شرایط سختی است که می بینند ایران با جهان تعامل و رابطه ای احترام آمیز دارد»
واقعا رییس جمهور فکر میکند دشمنان ما نباید از این توافق خوشحال باشند؟ برد را آنها کرده اند چرا نباید خوشحال باشند؟ واقعا رییس جمهور استاد جنگ روانی و دبیر شورای عالی امنیت ملی ما در 24 سال نمی داند که ابراز ناراحتی رژیم صهیونیستی یک جنگ زرگری بوده است و اخیرا نتانیاهو اعلام کرده که باید بدنبال اجرایی کردن توافق نامه برجام باشیم؟ 
منظور رییس جمهور از گروه های کوچک افراطی که در گوشه و کنار حضور دارند چه کسانی هستند؟  بعضی از نمایندگان مجلس است؟ آیا واقعا 100 نفر از نمایندگان مجلس که امروز به کلیات طرح برجام رای منفی دادند و 12 نفر که ممتنع رای دادند و نظرشان اگر منفی نبوده مثبت هم نبوده است در مقابل 139 رای که رای مثبت دادند گروه کوچک افراطی هستند؟ آیا ادبیات رییس جمهور در قبال نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید این چنین باشد؟!! 
در جایی دیگر رییس جمهور نظر چهار وزیرش را که درباره کل اقتصاد ایران هشدار داده بودند و خطر بحران را گوشزد کرده بودند ابتدا رد کرد و سپس گفت سال گذشته از رکود رد شده بودیم و امکان دارد دوباره رکود برگردد!!
ایشان خود را استاد جنگ روانی میدادند و سعی میکنند با این لفاظی ها قضیه را جمع کنند و از استادی خود استفاده کنند ولی ایکاش این جنگ های روانی را در مقابله با عربستان سعودی که زوار بیت الله الحرام را به خاک و خون کشید ، بکار می بردند! کاش این جنگ روانی را در قبال کشورهای غربی که دشمنی شان را سالهاست به ما اثبات کرده اند نشان می دادند و کاش جنگ روانی را در قبال مردم و نمایندگان مجلس بکار نمی بردند! دولت براحتی مجلس شورای اسلامی را در قضیه برجام دور زد و متاسفانه عده ای از نمایندگان مجلس یا از سر نادانی و یا از ترس رای نیاوردن دوباره در انتخابات آتی به کلیات این طرح رای دادند و دست دولت را در انجام هر کاری باز گذاشتند! واقعا نمایندگانی که به این طرح رای دادند فکر میکنند اگر غربیها به تعهدات نیم بند خود در برجام عمل نکردند این دولت اقتدار دارد که با آنها برخورد کند؟ مگر توافق ژنو بارها توسط امریکا و غربیها نقض نشد؟ دولت چکار توانست انجام دهد؟ مگر دولت در قبال تجاوز سعودی ها به نوجوانان ما کاری انجام داد؟ مگر دولت در قبال شهید و مجروح شدن حاجیان کاری از پیش برد؟اگر نهیب رهبر معظم انقلاب نبود سعودی ها حتی پیکر پاک حاجیان را هم به ما تحویل نمیدادند! دولت در قبال این موضوع که وزیر ارشاد ما را به عربستان راه ندادند چکار توانست انجام دهد؟ براستی چرا عده ای اینقدر ساده لوح هستند؟ شاید هم بفکر منافع خودشان و رای آوردن در انتخابات آتی بودند که این چنین به کلیات طرح مربوط به برجام رای دادند! والله اعلم ... روزی همه ی ما در پیشگاه خداوند متعال بایستی پاسخگوی این اعمال باشیم ... والعاقبه للمتقین