سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

استاد دانشگاه دزدخونه!

    نظر

دکتر صادق زیبا کلام که لقب استادی دانشگاه تهران را یدک می کشد در افاضاتی جدید کشور جمهوری اسلامی را دزدخونه نامید!
این استاد دانشگاه که به دادن گاف های عجیب شهره شده است و درباره ی هر موضوعی از نخود و لوبیا گرفته تا هوا و فضا نظر می دهد و نامه نگاری می کند شان مردم ایران اسلامی را همچون شان هم حزبی ها و هم پالکی های خودش پایین آورد و گفت : « آیا الگویی داریم جز اینکه از در و دیوار مملکت دزد و رانت‌خوار و فاسد اقتصادی می‌بارد و هرکجای کشور را بخواهیم نشان دهیم انگار دزدخونه باز کرده‌ایم!»
این استاد «امریکاشیفته» که چندی قبل رژیم کودک کش اسرائیل را به رسمیت شناخت و در دانشگاه یزد مناظره می کرد در اظهاراتی متناقض ابتدا عنوان کرد : «آمریکاستیزی از اهداف انقلاب نبود و اگر این آمریکاستیزی را از اصولگرایان و دلواپسان بگیریم آن‌ها چیزی برای گفتن ندارند و منافعشان به خطر می‌افتد و از کار بیکار می‌شوند.» و در ادامه چنین بیان کرد : «اگر من امروز آزادانه سخن می‌گویم آن را مدیون دلواپسان هستیم چون آنان این امکان را فراهم آوردند که بشود درباره هسته‌ای سخن گفت و من دستشان را می‌بوسم.»
باید به این استاد بزرگوار که بقول خودش و مادربزرگوارش «دین و ایمان درستی ندارد» بگوییم استاد ارجمند اتفاقا استکبارستیزی از اهداف اصلی این انقلاب بوده و خواهد بود. استکبارستیزی نه تنها از اهداف این انقلاب بوده که از اهداف پیامبران الهی و در راس آنها رسول ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) هم به شمار می رود و شما چون بقول خودتان دین و ایمان درستی ندارید از این مقوله سردرنمی اورید و بهتر است اطلاعات دینی خود را افزایش دهید. 
او که قبل از برجام وعده ی گلستان شدن ایران را می داد الان در اظهاراتی خلاف چنین سخن گفت : «در خصوص اقتصاد بر این عقیده‌ام که با برجام و بی‌برجام راه به جایی نخواهیم برد چرا که اقتصاد ما با گذشت 37 سال از انقلاب اقتصادی دولتی و فاسد داریم.»
ایشان با تحریف سخنان رهبر معظم انقلاب که در خطبه های نماز عید فطر چنین فرمودند : «در هر صورت سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد. همان‌طور که بارها تکرار کردیم، ما با آمریکا در مورد مسائل گوناگون جهانی و منطقه‌ای مذاکره‌ای نداریم؛ در مورد مسائل دوجانبه مذاکره‌ای نداریم؛ گاهی در موارد استثنائی مثل این مورد هسته‌ای، براساس مصلحت، مذاکره کرده‌ایم؛ این مورد هم فقط نبوده است، قبل از این هم مواردی بوده است که من در سخنرانی‌های عمومی قبلی به آنها اشاره کرده‌ام. سیاستهای آمریکا در منطقه با سیاستهای جمهوری اسلامی 180 درجه اختلاف دارد. آمریکایی‌ها حزب‌الله را و مقاومت لبنان را - که فداکارترین نیروهای دفاع ملّی در یک کشورند - متّهم به تروریسم میکنند، از این بی‌انصافی بالاتر نمیشود. آن‌وقت در مقابل، دولت تروریست صهیونیستیِ کودک‌کُش را مورد حمایت خودشان قرار میدهند، با یک‌چنین سیاستی چگونه میشود معامله کرد، چگونه میشود مذاکره کرد، چگونه میشود به توافق رسید؟»
چنین افاضه می کند که : «مهمترین دستاورد برجام تعدیل بر نگاه تهاجمی در صدور انقلاب در خصوص جمهوری اسلامی و نگاه رادیکالی است که در این کشور وجود داشت و به همین دلیل است که بخشی از حاکمیت از فردای برجام، قرص و محکم می‌گوید توافق منجر به هیچ تغییری در ایران نخواهد شد.» 
آیا عدم تغییر سیاست در مقابل امریکای مستکبر و اسراییل کودک کش مساوی است با هیچ تغییری در ایران پس از توافق؟!شما متوجه نیستید یا خودتان را به نفهمیدن می زنید؟ ما با سیاست های استکباری مشکل داریم . با سیاست های غاصبانه مخالفیم. نگاه تهاجمی متعلق به ماست یا امریکا و اسراییل؟ واقعا از یک استاد علوم سیاسی بعید است!در ادامه باید به این استاد عرض کرد جناب استاد اگر این کشور یه زعم شما «دزدخونه» است شما سی سال استاد دانشگاهش بودید! دانشجوهای ناب این مملکت از آن دانشگاهی که شما استادش بودید فارغ التحصیل شدند اگر دزد پرورش یافته بهتر است نگاهی به درس های خود بیاندازید! البته ما قائل به این قضیه نیستیم و قاطبه ی مردم ایران و دانشجویان و فارغ التحصیلان را مبرا از این تهمت می دانیم . ما عده ای غارتگر بیت مال را مانند کف روی آب دریا می دانیم که بشدت در ساحل خود را نشان می دهند اما عمده ی مردم ایران مانند آب اقیانوس هستند. موج و سر و صدا ندارند اما عمق و عظمت و غنای بالایی دارند و صاحبان اصلی این انقلاب آنها هستند و انشالله انقلاب را به دست صاحب اصلیش خواهند داد.