سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

زبل خان

    نظر

لیست کامل مسئولیت ها و سمت های آقای اسفندیار رحیم مشایی که در طول عمر دولت نهم و دهم به وی داده شده است :
1- رییس دفتر رئیس جمهور (3 مرداد 1388)؛ رییس جمهور طی حکمی مشایی را انسانی مؤمن و فداکار و مورد اطمینان کامل دانست و ابراز امیدواری کرد که مشایی با همراهی همه همکاران و با توکل بر خدا و توسل به حضرت مولا صاحب الامر(عج) همچون گذشته در تلاش برای خدمتگزاری به ملت بزرگ و نظام ولایی جمهوری اسلامی موفق و سربلند باشد.

2- سرپرست نهاد ریاست جمهوری ( 28 شهریور 1388)؛ احمدی نژاد با نظر به اهمیت امور مربوط به نهاد ریاست جمهوری در این حکم آورده است: با اعتمادی که به شما دارم، جنابعالی را با جفظ سمت به سرپرستی نهاد منصوب می نمایم. توفیقات جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه ایزد سبحان مسئلت می کنم.

3- نمایندگی ویژه رئیس جمهور جهت تصمیم‌گیری در مورد نحوه اجرای اختیارات هیات وزیران در امور نفت (30 مهرماه 1388).

4- ریاست شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ( 10 آبان 1388)؛ هیئت وزیران بنا به پیشنهاد رئیس جمهور و به منظور ایجاد هماهنگی میان سازمانهای مناطق آزاد تجاری - صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تصویب کرد، شورایی متشکل از رئیس دفتر رئیس جمهور به عنوان رئیس شورا و با حضور وزیران امور اقتصادی و دارایی، بازرگانی و صنایع و معادن و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و رئیس مرکز مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی به عنوان دبیر تشکیل شود.

5- دبیر کمیسیون‌ فرهنگی دولت ( 19 آذرماه 1388)؛ با تشکیل کمیسیون تخصصی فرهنگی دولت دهم، وزیر ارشاد بر خلاف رویه معمول به عنوان دبیر کمیسیون فرهنگی انتخاب نشد. دکتر حسینی وزیر ارشاد جای خود را در این زمینه به رئیس دفتر رئیس جمهور داد و خود تنها به عنوان یک عضو عادی در این کمیسیون شرکت می کند.

6- ریاست گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری ( 6 اسفند 1388 )

7- مسئولیت انتصاب مدیر عامل صندوق مهر امام رضا علیه السلام ؛ شورای عالی اداری تصویب کرد مدیر عامل و اعضا هیات مدیره صندوق با پیشنهاد سرپرست نهاد ریاست جمهوری و حکم رئیس جمهور تعیین می شوند. پیش از این، مدیر عامل و اعضا هیات مدیره صندوق با پیشنهاد معاون اجرایی ریاست جمهوری و حکم رئیس جمهور تعیین می شدند.

8- مسئولیت کنترل و نظارت مرکز امور حقوقی بین‌المللی ریاست جمهوری ؛ با تصویب شورای عالی اداری دفتر خدمات حقوقی بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان «مرکز امور حقوقی بین‌المللی ریاست جمهوری» تغییرنام یافته و به عنوان یکی از واحدهای تابعه نهاد ریاست جمهوری مستقیماً زیر نظر سرپرست نهاد (مشایی) فعالیت می کند.

9- نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور؛ رییس جمهور در این حکم خطاب به مشایی آورده است: نظر به شایستگی و تجارب مفید و عنایات ویژه جناب عالی در امر احیای فرهنگ دفاع مقدس و نشر ارزش‌های گرانسنگ و جاودانه آن، به موجب این حکم به عنوان نماینده تام‌الاختیار اینجانب در ستاد مرکزی راهیان نور منصوب می‌شوید.

10- رئیس کارگروه زیارت و فرهنگ رضوی هیئت وزیران کارگروه زیارت و فرهنگ رضوی را به ریاست رئیس کمیسیون فرهنگی دولت (مشایی) تشکیل داد.

11- عضویت در شورای فرهنگی دولت با حکم رئیس جمهور

12- رییس کمیته ‏عالی در مورد طرح خط لوله گاز ایران – پاکستان - هند

13- نمایندگی رییس‌جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حکم رئیس جمهور

14- جانشین رییس جمهور در شورای عالی ایرانیان خارج از کشور ( 8 مرداد 1385)؛ احمدی نژاد در این حکم مشایی را از عناصر مومن، شایسته وتوانمند دانسته و بر همین اساس وی را به عنوان جانشین رئیس شورای مذکور منصوب کرد.

15- رییس مرکز مطالعات جهانی شدن ( 9 دیماه 1386)؛ رییس جمهور در این حکم با تاکید بر تعهد و آگاهی و اشراف مشایی به مبانی فرهنگی و نگاه ارزشمداری که به تحولات جهانی دارد، وی را به عنوان رییس این مرکز منصوب کرد.

16- عضو کمیسیون‌ اقتصادی دولت

17- ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حکم احمدی‌نژاد در دوره نهم ریاست جمهوری

جناب آقای احمدی نژاد ؛ براستی یک فرد چه میزان توانایی و تخصص برای فعالیت در مسئولیت های مختلف دارد؟
آدم با دیدن اینهمه مسئولیت بیاد کارتون زبل خان می افتد که میگفت : زبل خان اینجا ، زبل خان اونجا ، زبل خان همه جا :-)


ریگی چگونه دستگیر شد؟

    نظر

در فاصله 22 تا 23 فوریه (سوم تا چهارم اسفند) صفحه اطلاعات پرواز سایت رسمی فرودگاه دبی تنها مشخصات یک پرواز به پایتخت قرقیزستان را ثبت کرده است. قرار بود پرواز شماره QH454 ساعت 10 و 45 دقیقه سوم اسفند، از دبی به مقصد قرقیزستان صورت بگیرد؛ اما این پرواز با 3 ساعت و 19 دقیقه تأخیر و در ساعت 2 و 4 دقیقه بامداد چهارم اسفند از فرودگاه دبی انجام شد.

خبر سه کلمه بود: «ریگی دستگیر شد.» نیازی نبود گفته شود ریگی همان کسی است که سال 1384 با قتل ?? نفر از مسافران عبوری از محور زابل به زاهدان حادثه معروف تاسوکی را آفرید، لازم نبود توضیح داده شود این همان شروری است که شبکه العربیه تصاویر سربریدن سرباز ایرانی توسط همدستانش را جهانی کرد. یا حتی لازم نبود اضافه شود ریگی در سابقه شرارت شش ساله‎اش 282 کشته و زخمی و 23 اسیر را در کارنامه خود ثبت کرده است. خبر هرچه که بود فقط باید دوباره تکرار می‎شد تا احساس بهت از حس شعف تمیز داده شود: «ریگی دستگیر شد».
ایران برای این لحظه ثانیه شماری میکرد.

ریگی گذرنامه افغانی دارد و با همین گذرنامه هم در چند سفر خود به عربستان سعودی به بهانه انجام فریضه حج، با برخی نیروهای امنیتی عربستان سعودی و شخصیتهای وهابی دیدار کرده و مورد حمایت گسترده این دولت قرار گرفته است. در همین سفر اخیرش نیز که به دام مأموران امنیتی ایران افتاد با همین گذرنامه افغانی سفر می‎کرد. سال گذشته مأموران اطلاعاتی ایران در موسم حج، متوجه می‎شوند که سرکرده گروهک تروریستی موسوم به جندالله ظاهرا برای انجام فریضه حج به عربستان رفته است. براساس توافقنامه امنیتی بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، مقامات اطلاعاتی کشورمان برای دستگیری شرور شرق کشور با مقامات سعودی وارد مذاکره می‎شوند؛ عربستان طفره می‎رود و ریگی از این کشور خارج می‎شود. مأموران امنیتی ایران ریگی را تا فرودگاه کشور مقصد – پاکستان - تعقیب می‎کنند، اما پوشش امنیتی نیروهای آمریکایی ریگی را از تور نیروهای امنیتی ایران خارج می‎کند. تور امنیتی نیروهای ایرانی در فرودگاه کراچی باز موفق نشد، چرا که ریگی در پارکینگ فرودگاه سوار خودرویی گرانقیمت و مدرن شد که دقیقا دو خودروی دیگر با همان رنگ و شماره پلاک از فرودگاه خارج شد و نیروهای ایرانی نتوانستند وسیله نقلیه اصلی ریگی را تشخیص دهند.

ریگی پیش از آن‎که شهرت پیدا کند، یک‎بار در زندان جمهوری اسلامی ایران بوده است. او نخستین ناهنجاری‎های خود را در سن 19 سالگی نشان می‎دهد، طلبه حوزه سراوان به‎علت مشکلات اخلاقی از آن‎جا اخراج و در چهارراه رسولی زاهدان، مشروبات الکلی و سی‎دی‎های مستهجن می‎فروشد، پس از آن به کردستان میرود و تحرکاتی را در آنجا انجام می‎دهد و اولین‎بار به‎وسیله دادستان ویژه روحانیت به‎مدت یک هفته بازداشت می‎شود. بعد از آن در محل تجمع اعضای قبیله خود به اظهارات ضدانقلابی و رفتارهای خشن و تند میپردازد و برای توجیه آن به ادعاهای دینی متوسل میشود. از اینجا بود که روحانیون وهابی و نفوذی منطقه او را شناسایی کردند و سرویس‎های امنیتی آمریکا و انگلیس پتانسیل لازم را در این یاغی که از تحصیلات کلاسیک هم برخوردار نبود، تشخیص دادند و روی او سرمایه‎گذاری کردند تا اولین حادثه معروفش را با گروگان‎گیری 9 تن از سربازان پاسگاه سراوان رقم بزند. او بعد از حادثه تاسوکی با نماینده مردم زاهدان - دکتر شهریاری - تماس می‎گیرد و اعلام می‎کند که زاهدان را به خاک و خون خواهد کشید و اجازه نمی‎دهد که هیچ شیعه و فارسی در استان بماند.

در جریان برگزاری انتخابات دهم قرار بود 15 بمب کنترل از راه دور را نیز در حوزه‎های اخذ رأی منفجر کنند، این عملیات‎ها با اطلاع نیروهای امنیتی ایران خنثی می‎شود تا این‎که 26 مهرماه یک عملیات انتحاری را در شهرستان سرباز انجام می‎دهد. این عملیات منجر به شهادت 41 نفر از اهالی شیعه و سنی منطقه پیشین می‎شود. سردار نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز در جریان این عملیات به شهادت می‎رسد. عملیات پیشین آخرین عملیات تروریستی عبدالمالک ریگی تا زمان دستگیری‎اش بود.

وزیر اطلاعات در جریان کنفرانس خبری‎اش برای این‎که «اشراف اطلاعاتی» نیروهای ایرانی را ملموس‎تر نشان دهد، تصویری از شرور شرق در 24 ساعت قبل از دستگیری‎اش را در مقابل دوربین‎های خبری می‎گیرد. این تصویر که ریگی را در یکی از مقرهای آمریکا در افغانستان نشان می‎دهد، 24 ساعت قبل از آن‎که پرواز دبی - بیشکک در بندرعباس بنشیند، توسط نیروهای اطلاعاتی ایران گرفته شده است. گفته میشود این عکس علاوه بر اینکه ضربه شستی به نیروهای آمریکایی است، عکسی یادگاری نیز تلقی میشود برای افسران آمریکایی که بدانند پروژه شکار از مقر اطلاعاتی آنها و با همکاری نیروهای نفوذی ایران در بین ایشان کلید خورده است.

ریگی برنامه‎ریزی می‎کند که از فرودگاه قرقیزستان به یکی از کشورهای اروپایی سفر کند. قرقیزستان به‎دلیل اوضاع اقتصادی بسیار نامطلوبش، زمینه مساعدی را برای فعالیت گروه‎های شبه‎نظامی با گرایش‎های طالبانیسم دارد.
شاید قرار بود ریگی در قرقیزستان و پیش از سفرش به اروپا با این گروه‎های تروریستی قرقیزستان مذاکراتی داشته باشد.

عملیات تعقیب و گریز ریگی از کویته پاکستان به کابل و افغانستان و از آنجا تا فرودگاه دبی ادامه پیدا می‎کند تا مساعدترین موقعیت برای دستگیری او فراهم آید. بهدلیل نگرانی از شنود و بهره برداری دشمن از ابزارهای الکترونیکی، هیچ پیام و کلامی با استفاده از رسانه های متداول تبادل نشده است. در فرودگاه دبی نیز یک تیم امنیتی اطلاعاتی ایران بدون برانگیختن هر نوع حساسیتی سوار پرواز دبی - بیشکک می‎شوند. ریگی به‎همراه نفر دوم گروه با نام کوچک حمزه و پنج محافظ قرقیزش نیز سوار هواپیمای خطوط «قرقیزستان ایر کمپانی» می‎شود. پرواز با 3 ساعت و 19 دقیقه تأخیر از فرودگاه دبی صوت میگیرد. 

گفته شده است تیم امنیتی ایرانی که متشکل از چند مرد و زن از سربازان انقلاب اسلامی بود، در تأخیر هواپیما نیز بی تأثیر نبودند. پرواز با تأخیر صورت گرفت تا مقدمات بعضی کارها در تهران، اصفهان، بندرعباس و زاهدان فراهم شود. این احتمال وجود داشت که ریگی برای پنجمین بار به دلایل امنیتی سفر خود را لغو کند، ولی چنین نشد. 

منابع تأیید نشده گفته اند: تماس تلفنی از دبی به بندرعباس دارای عبارتی با مفهوم ارسال ایمیلی به مقصد تهران بود و دقایقی بعد، جنوب کشور در وضعیت شکار قرار گرفت. مأموران امنیتی ایرانی با برخاستن پرواز هم فرودگاه دبی را ترک نکردند، چرا که احتمال بازگشت هواپیما به فرودگاه وجود داشت. 

مأموران امنیتی ایران می‎کوشند خلبان این پرواز را متقاعد کنند که بدون اطلاع به خدمه پرواز و مسافران، در فرودگاهی در مرکز ایران فرود اضطراری کند، اما با عدم تمکین وی مواجه شده و خلبان پس از تماس با دوبی رسما از فرود سرپیچی میکند. اینکه چرا فرودگاه دبی به خلبان دستور عدم نشستن داده است خود علامت سئوال بزرگی است که باید در آینده رمزگشایی شود. معمولا در اینگونه مواقع هواپیماها بهسرعت فرود می آیند. لاجرم دو فروند هواپیمای اف-4 نیروی هوایی ارتش اقدام به ره‎گیری هواپیما کرده و خلبان را مجبور به پروازی طولانی در آسمان کشور میکنند و درنهایت او به واسطه اقدام قهرآمیز شکاری های ارتش مجبور به فرود در فرودگاهی در بندرعباس میشود. با احتساب مدت زمان 40 پرواز تا بندرعباس بامداد چهارم اسفند بوئینگ 737 حامل ریگی و همراهانش در بندرعباس می‎نشیند. منابع غیررسمی نقل کرده اند عملیات بی‎حس کردن ریگی با چنان سرعتی از سوی یکی از خانمها انجام می‎شود که فرصت هیچ واکنشی را نه به او، نه به نفر همراهش و نه به محافظانش نمی‎دهد. از آن مهمتر ریگی وقتی متوجه تغییر احوال خود میشود که دستبند بر دست داشته است و مأموری مراقب عدم اقدام او به خودکشی بوده است. محافظان قرقیز او حتی فرصت تغییر مکان خویش را هم پیدا نکردند. «ریگی از نحوه دستگیری‎اش بهت‎زده شده بود» این سخن را وزیر اطلاعات در جریان کنفرانس خبری‎اش به زبان آورد. خبر دستگیری ریگی، دنیا را بهت‎زده می‎کند. دیوید میلیبند این اتفاق را نشانه اقتدار اطلاعاتی ایران میداند. بلافاصله پس از عملیات، هواپیمای بیشکک - دبی از بندرعباس بلند می‎شود. ریگی و همراهانش توسط یک هواپیمای اختصاصی ارتش به تهران منتقل می‎شوند. 

ریگی بر این باور بود، همان‎طور که بن لادن، به مرد نامریی دنیای تروریست‎ها تبدیل شده و «سیا» قادر به دستگیری او نیست، نیروهای اطلاعاتی ایران نیز نخواهند توانست مدل ایرانی بن‎لادن را دستگیر کنند. 

وزیر اطلاعات اشراف اطلاعاتی ایران به منطقه را در قالب این جملات توضیح می‎دهد که این شرور، علاوه‎بر ارتباط با سرویسهای اطلاعاتی آمریکا، اروپا و اسراییل، با سرویسهای اطلاعاتی منطقه و برخی کشورهای اروپایی نیز در ارتباط بوده است. 

وی در آوریل 2008، با فرمانده ناتو در افغانستان نیز دیدار داشته که در این دیدار، فرمانده ناتو پیشنهاد بلوچستان بزرگ را به ریگی داده است. 

این فرمانده، همچنین عبدالمالک ریگی را به کمپ القاعده در کوه سرباز افغانستان برده است. این شرور همچنین در ماه ژوئن با هماهنگی و کمک انگلیس، به یکی از کشورهای اروپایی سفر کرده تا با گفتوگو با مسئولان این کشور اروپایی، نسبت به عملیات تروریستی و اهداف تروریستی در درون ایران مذاکراتی را بپذیرد.


از زبان فرزند شهید دستغیب

    نظر
فرزند شهید محراب آیت الله سید عبدالحسین دستغیب گفت: کروبی و موسوی به خاطر هوای نفس و خرده حساب هایی که از گذشته با رهبری دارند این کارها را انجام می دهند.
   
سید بهاء الدین دستغیب روز دوشنبه در گفتگوی با ایرنا افزود: شهید آیت الله دستغیب برای ثبت موضوع ولایت فقیه در قانون اساسی در مجلس خبرگان رهبری در کمیسیونی به نام ولایت فقیه زحمات زیادی را کشید.

وی با بیان این مطلب که شهید دستغیب در دفاع از ولایت فقیه حاضر به انجام هر کاری بود، اظهارداشت : وقتی که علیه امام خمینی (ره) موضع گیری هایی صورت می گرفت شهید دستغیب بارها در خطبه های نماز جمعه اعلام کرد که هر کس از امام اطاعت کند، از خدا اطاعت کرده است که این به معنی اعتقاد بالای ایشان به ولایت فقیه بود.

دستغیب ادامه داد: اعتقاد شهید دستغیب به ولایت فقیه مربوط به بعد از انقلاب اسلامی نیست و شهید دستغیب در قبل از انقلاب اسلامی نیز به این امر توجه زیادی داشت.

وی اضافه کرد: شهید دستغیب از سال 1342 برای امام خمینی(ره) پیغام فرستاد و به امام اعلام کرد من در اختیار تو هستم و پرچم مبارزه را از همان زمان برداشته و منبر به منبر و مسجد به مسجد از آرمان های امام(ره) دفاع می کرد.

فرزند شهید دستغیب گفت: شهید دستغیب همیشه می گفت اگر سعادت و خوشبختی را می خواهید باید از فرمان های امام و ولایت فقیه اطاعت کنید و اطاعت از ولی فقیه را بر اطاعت از همه علما واجب می دانست.

دستغیب اظهارداشت: بعد از مطرح شدن بحث ولایت فقیه در مجلس خبرگان رهبری عده ای مخالف این مساله بودند و این ها ولی فقیه را با دیکتاتوری اشتباه گرفته بودند و شهید همیشه می گفتند باید پاک ترین فرد را برای ولی فقیه انتخاب کنیم تا بتواند مسوولیت هدایت مردم را برعهده بگیرد.

وی افزود: شهید دستغیب وقتی که آیت الله خامنه ای در سال 1360 می خواستند رییس جمهوری شوند در مورد ایشان می گفت که آیت الله خامنه ای فردی است که هوای نفس ندارد و بنده مخلص خداست.

دستغیب بیان کرد: اگر امروز شهید دستغیب بود، قطعا از مقام معظم رهبری اطاعت می کرد، چون اعتقاد داشت که ولی فقیه باید یک نفر که از هر لحاظ اعلم باشد و علاوه بر آن شجاع باشند که الحمد لله همه این صفات در مقام معظم رهبری وجود دارند.

وی ادامه داد: شهید در خطبه های نماز جمعه همیشه می گفت که باید باورتان شود که امام خمینی(ره) نایب امام زمان(عج) است.

فرزند شهید دستغیب گفت: شهید دستغیب پنج پسر به نام های سید هاشم ، سید محمود ، سید محمد هادی ، سید محمدعلی ، سید بهاء الدین و سه دختر به نام های صدیقه ، بتول و زهرا بیگم دارد و به غیر از این ها احدی حق ندارد خود را به عنوان بیت شهید دستغیب معرفی کند.

دستغیب با بیان این مطلب که زمانی که پدرم به شهادت رسید، من دانشجوی رشته ادبیات بودم و دوسال بعد فارغ التحصیل شدم و سربازی هم رفته بودم، اظهارداشت: آن زمان میرحسین موسوی نخست وزیر بود و من برای استخدام در آموزش و پرورش رفتم که دو سال مرا در گزینش معطل کرد و یکی از دلایل دوسال معطل کردن من این بود که چرا به مسجد آتشی ها (محل اقامه نماز سید علی محمد دستغیب) نمی روم.

وی ادامه داد: موضع گیری های سید علی محمد دستغیب درست نیست و این موضع گیری ها همسو با مشی و اندیشه شهید دستغیب نمی باشد و اگر شهید امروز بود، با این موضع گیری ها مخالفت می کرد.

دستغیب اظهارداشت: من در انتخابات اخیر به مهدی کروبی رای دادم و الان هم از رای دادن به او پشیمان هستم، چون یکی از ویژگی های یک روحانی باید گذشت بوده و از رهبری اطاعت کند، ولی آقای کروبی با کارهای پس از انتخابات خود باعث تعجب همه شد.

وی افزود: در زمان انتخابات، یکی از آقایان که از منسوبین ما بودند و از نام شهید دستغیب هم استفاده های زیادی کردند، می گفتند به هر ماشینی 80 تا 100 هزار تومان داده است که به نفع میرحسین موسوی شعار بدهند که این با اعتراض ما مواجه شد.

دستغیب ادامه داد: بعد از شهادت شهید دستغیب، فرزندان شهید مظلوم واقع شده اند و هیچ توجهی به آنان نشده است و خیلی از افراد به اسم شهید دستغیب وارد مجلس شدند.

فرزند شهید دستغیب با بیان این مطلب که مرحوم شهید دستغیب یک وزنه ای بود که الان کمبود آن در جامعه احساس می شود، افزود: ما نباید روحانیت را طوری در جامعه مطرح کنیم که دشمن فرصت بهره برداری پیدا کند.

دستغیب اظهارداشت: خیلی از خبرگزاری ها و رسانه های خارجی سید علی محمد دستغیب را به عنوان فرزند شهید دستغیب معرفی کرده اند، در حالی که سید علی محمد دستغیب خواهر زاده شهید دستغیب است و ما روابط عمومی نداریم.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) شهید دستغیب را متعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران معرفی کردند و اگر امروز هم شهید در حیات بود، قطعا متعهد به جمهوری اسلامی بودند.

دستغیب اضافه کرد: در زمان پهلوی کسی جسارت و جرات توهین به عکس شاه را نداشت ولی امروز می بینیم افرادی به مقدسات و آرمان های ما به راحتی توهین می کنند.

فرزند شهید دستغیب گفت: باید فراموش نکنیم که در قبل از انقلاب اسلامی در چه شرایطی بودیم و الان در چه شرایطی هستیم و باید این شرایط را قدر بدانیم.

دستغیب اظهارداشت: کروبی و موسوی به خاطر هوای نفس و خرده حساب هایی که از گذشته با رهبری دارند این کارها را انجام می دهند.

وی افزود: این ها به این نتیجه رسیده بودند که پیروز می شوند ولی وقتی دیدند که پیروز نیستند بحث تقلب در انتخابات را مطرح می کنند و من تقلب در انتخابات را قبول ندارم.

دستغیب ادامه داد: اگر کسانی ولی فقیه را قبول ندارند یعنی با قانون اساسی و رای مردم مخالفند و این ها چه جور می خواهند رییس جمهور بشوند.

وی اضافه کرد: در انتخابات اخیر عده ای می خواستند با هیاهو رای را به نفع خود رقم بزنند.

دستغیب با بیان این مطلب که شرایط کشور ما با 31 سال پیش خیلی فرق کرده است، اظهارداشت: اگر کسی امروز بخواهد مقابل مردم بایستد و در مقابل مردم مقاومت کند توسط خود مردم کنار می رود.

او افزود : دشمن در کشور ما به دنبال جای پا برای خود می گردد و در این انتخابات با شعار سبز وارد شد.

وی با بیان این مطلب که باید به عنوان نقطه اتکا از مقام معظم رهبری اطاعت کنیم یادآور شد: امروز دلیل اینکه شهید دستغیب می گفتند هر کس از امام اطاعت کند از خدا اطاعت کرده است را می فهمیم.

دستغیب ادامه داد: آقایی که روزی رییس بنیاد شهید و نماینده امام (ره) بودید امروز نباید فراموش کنید که ما چقدر شهید و جانباز برای حفظ این انقلاب دادیم.

آنکس است اهل بشارت که اشارت داند!

    نظر

اول عکس قصری!!! که مقام معظم رهبری در آن زندگی میکنند را ببینید تا دروغگویان رسوا شوند :

دوم : یادمه هروقت به محل کار پدرم خدا بیامرز می رفتم ایت تکه از روزنامه بالای سرش بود که دیدنش خالی از لطف نیست :

 

 

سوم : عکس های از محسن مخملباف مربوط به قبل و الان را ببینیم و بترسیم که خدا آخر و عاقبتمون را ختم به خیر کنه :

 

 


سیاست ماکیاولی یا سیاست عشق و حال یا ...؟

    نظر

آقای مشایی !نمیدانیم سیاست ماکیاولی را عشق است یا اینکه عشق و حال را عشق است ! یادتان باشد که ما فرزندان روح الله و سید علی با کسی پیوند اخوت نبسته ایم . ما با جنبش سبز که به هر قیمتی از سردمدارانشان دفاع میکنند تفاوت داریم !!! ما حق را شناخته و بر مبنای آن مردان را می سنجیم . و اینک اعلام میکنیم که زاویه شما با تفکرات رهبر معظم انقلاب زیاد شده است و شما را مهاجرانی دوم میبینیم . نمیدانیم دلیل اینکار آمادگی برای ریاست جمهوریست ! یا وقعا اعتقادات شما چنین سست است ! قصه ی وام  آنچنانی به یکی از سوپر استارهای سینما در حالیکه بسیار افرادند که برای 5 میلیون وام به هر دری میزنند و دری باز نمیشود را نمیدانیم چطور تفسیر کنیم ! قصه های دیگری که منجر به تذکر رهبر معظم انقلاب به ریاست جمهوری برای عزل شما از معاون اولی را دقیق نمیدانیم اما میگویند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها !!! به شما تذکر میدهیم . تذکری از باب نصیحت که رفتارهایتان را کنترل کنید. شما یک انسان عادی نیستید بلکه فعلا جزو یکی از مسئولین نظام هستید و باید شان این مسئولیت را نگه دارید...


جعل عکس

    نظر

" مریم رجوی " رییس مرکز به اصطلاح شورای مقاومت مردمی که نهاد ناظر بر گروهک منافقین است ، بر همکاری و هماهنگی این گروهک تروریستی با عناصری که در آشوب ها وفتنه گری های روز عاشورا در تهران دست داشته‌اند، تاکید کرد.
این منافق تروریست خاطرنشان کرد که این گروهک تروریستی از رهبران مخالفان نظام خواسته است تا برای براندازی نظام ایران دست به این گونه آشوب ها بزنند.
گروهک تروریستی منافقین که در اردوگاه اشرف عراق اقامت دارند، از آغاز انقلاب اسلامی ایران ، بسیاری از مسئولان و غیرنظامیان را با همکاری رژیم سرنگون شده بعث عراق ترور کرده وبه همین دلیل بسیاری از کشورهای غربی آن را جز سازمان های تروریستی می دانند.
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اخیراً اعلام کرده است که تعدادی از عناصر گروهک منافقین را در رابطه با آشوب های اخیر تهران بازداشت کرده است.
همچنین سایت رسمی سازمان مجاهدین خلق (منافقین) با انتشار تصویر دختری با سر و روی خونین، ادعا کرد که وی در ناآرامی‌های روز عاشورای تهران به این حال و روز افتاده است.

 

این در حالی است که عکس یاد شده تصویری معروف از یک دختر لبنانی در حال قمه‌زنی است که از چند سال پیش در سایت‌های شیعی و ضدشیعی بازتاب گسترده‌ای داشته است. با اندکی دقت در اصل تصویر می‌توان دریافت که گروهک منافقین برای سوء استفاده از این تصویر که به لحاظ زمانی و مکانی هیچ سنخیتی با حوادث اخیر ندارد، حاشیه‌های آن را که نوشته‌هایی به زبان عربی در آن مشهود است، حذف کرده است.

تصویر اصلی، دختری را به همراه عده‌ای دیگر نشان می‌دهد که در شهر نبطیه در جنوب لبنان مشغول قمه‌زنی هستند.
تابلوی مؤسسه بیت الهدی ـ مرکز فروش لوازم حجاج در شهر نبطیه ـ و تابلوهای دیگر به زبان عربی نیز در زمینه تصویر کاملاً مشهود است.

جعل تصاویر از شیوه‌های قدیمی منافقین برای فریب افکار بوده است. پیش از این، گروهک تروریستی منافقین برای تحریک احساسات مردم و توجیه جمع‌آوری کمک‌های مالی در اروپا ـ که از سوی خود منافقین «گدایی شرافتمندانه» خوانده می‌شود ـ با جعل عکس‌هایی از کتاب «کودک، ایمان، رهایی»، مدعی شده بود که والدین این کودکان به دست حکومت ایران اعدام شده‌اند. این در حالی است که کتاب یاد شده در بردارنده شکار لحظاتی از زندگی کودکان نقاط مختلف ایران توسط عکاسان صاحب نام کشورمان است که از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است. برخی عکس‌های این کتاب، پیش از آن در نشریات کشور از جمله روی جلد مجله «اطلاعات هفتگی» نیز به چاپ رسیده بود.

چند سال پیش نیز گروهک منافقین با انتشار گسترده عکس بازدید سید محمد خاتمی ـ رییس‌جمهور وقت کشورمان ـ از موزه عبرت در سایت‌های عربی، صحنه‌های بازسازی شده شکنجه نیروهای انقلابی توسط ساواک را شکنجه اسرای عراقی در ایران عنوان کرده بود.


بیانیه آیت الله دستغیب در مورد هتک حرمت عاشورا

    نظر

باسمه تعالی
کل یوم عاشورا
عاشورای سال 61 هجری نقاب از چهره شجره خبیثه اموی بر گرفت و توطئه دین براندازی آنان را خنثی نمود. عاشورای امسال هم در عرصه تکرار تاریخ، صحنه تقابل حق و باطل گردید و انگیزه‌های عناصر نفاق و آشوبگر را بر ملا ساخت.
این گروه خائن به دین خدا و حقوق ملت با حرمت شکنی در عاشورای حسینی، بیگانگی خود را با اسلام و انسانیت ابراز داشتند و حجت بر تمامی عاشورائیان تمام گردید.
بی تردید شعار جمهوری ایرانی، ضدیت با اصل ولایت فقیه و انحراف از مسیر امام و رهبری همگی خواسته‌ها و آموزه‌های دشمنان اسلام و ملت مسلمان ایران می باشد.
اکنون بر عموم اقشار متعهد به اسلام به ویژه پیروان و دوستداران اهل بیت پیامبر (صلی الله علیه وآله) واجب است که مسیر خود را از فتنه‌گران جدا سازند و به مقابله با نقشه‌های شوم استکباری و صهیونیستی آنها بپردازند.
بدیهی است علماء اعلام، فضلاء و طلاب محترم حوزه‌های علمیه که مرزداران مکتب اسلام هستند، مسئولیت خطیری در این امتحان عظیم الهی به عهده دارند و بایستی با حفظ انسجام و وحدت رویه بر بصیرت و آگاهی آحاد ملت بیفزایند و توطئه بیگانگان جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی را خنثی نمایند و بدانند که کمترین مسامحه در انجام این تکلیف الهی، ملامت و حسرت ابدی به دنبال خواهد داشت.
سید علی اصغر دستغیب
7/10/88 برابر با 11 محرم الحرام 1431


بازخوانی تاریخ

    نظر

در تصاویر زیر نامه های محرمانه مربوط به سال 1367 مشاهده میشود که چطور در آن زمان جناب میرحسین موسوی ، عبدالله نوری و محسن رضائی طی ابلاغیه هایی خواستار برچیده شدن عکس ها ، تراکت ها ، سخنان و هرگونه آثار مربوط به آیت الله منتظری شده اند و حتی شخص عبدالله نوری سردمدار افرادی بود که به بیت آیت الله منتظری حمله کرده و آنرا خراب کرده و دیوارنویسی ها و عکس ها را از بین برد .پیام تسلیت میرحسین موسوی به مناسبت وفات آیت الله منتظری را بخوانید و با این دستورالعمل ها مقایسه کنید: