• وبلاگ : سياست
  • يادداشت : دستبوسي ساركوزي !!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    شيخي به زني فاحشه گفتا مستي
    هر لحظه به دام دگري پابستي
    گفتا شيخا هرآنچه گوئي هستم
    آيا تو چنانچه مي نمائي هستي؟

    ----------------------------------------

    گفتيد كه چرا خاتمي به شعار تحمل مخالف عمل نمي كنه مگه خاتمي قدرت اجرايي داره كه بخواد عمل كنه؟ اوني كه قدرت اجرايي داره بايد عمل كنه نه خاتمي!

    من مي خواهم بدانم:

    دانشجوياني که به قول همفكران شما از شما راجع به آمريکا و اسرائيل مي پرسند، آيا حق دارند راجع به عملکرد حکومت و مقام رهبري هم سوال کنند؟ يا بسيجي ها به آنها حمله مي کنندو به اسم توهين به مقدسات، لت و پارشان مي کنند و بعد هم آنهارا دستگير مي کنند؟ کاري که بارها اتفاق افتاده است.

    آيا به عنوان يک شهروند ايراني مي توان از احمدي نژاد وآقاي خامنه اي پرسيد که چرا در ايران برخورد دوگانه و يا چند گانه و تبعيض آميز وجود دارد؟چرا مردم در مقابل قانون مساوي نيستند؟چرا مثلاً روزنامه کيهان که در اختيار مقام رهبري است و يا روزنامه جمهور ي اسلامي که صاحب امتياز قبلي اش ايشان بوده اند مجاز هستند که به هر کسي تهمت بزنند و هر دروغي را بنويسند؟ اما تا کنون بيش از صد روزنامه بسته شده است و روزنامه نگاران به زندان افتاده اند؟ يا مثلاً چرا روحانيت ، دادگاه ويژه و جداگانه دارد؟ يا مثلاً چرا يک نفر که در بسيج است خودي محسوب مي شود و بسياري از درها به رويش باز است؟اما ساير جوانان کشور بايد همواره از برخورد همين بسيجي ها با خودشان بيمناک باشند و به قول جوانها بترسند که به آنها گير بدهند؟

    چرا مثلاً سپاه پاسداران مي تواند در بسياري از معاملات تجاري کشور شرکت کند اما تجار مملکت حق اين کار را ندارند؟

    آيا مطبوعات و شهروندان عادي ايران مي تواننداز احمدي نژاد وآقاي خامنه اي بپرسند که واقعاً به چه حقي بر سر يک تکنولوژي عقب افتاده دست چندم وارداتي براي غني سازي اورانيوم ، کشور را اين طور دچار بحران و درد سر کرده ايد؟

    اما در مورد سعيد امامي خودتان بهتر از هر كس ديگري مي دانيد كه كشتن اوبراي اين بود كه پته بعضيها روي آب نيفتد.

    ---------------

    ايام به كام

    پاسخ

    سلامخاتمي در قدرت هم بود تحمل مخالف فقط شعارش بود . يادتون بياد به برنامه چراغ ... اونوقت شعار بديد . در مورد پاسخگوئي هم قانون اساسي براي رهبر و رئيس جمهور و سوال و جواب و پرسش از آنها راهكار گذاشته است و بهش هم عمل ميكنند . مجلس خبرگان بر عملكرد رهبر و مجلس بر عملكرد رئيس جمهور نظارت دارند . هر چيزي را در اين مملكت قانون مشخص ميكنه . در مورد سعيد امامي هم حرف منو تكرار كردي . بله منم ميدونم . تو هم ميدوني كه همه كاره موسوي بود براي فراري دادنش اينكار را كردند . اگه نميدوني هم برو بپرس تا بفهمي . در ضمن يادتون باشه اگه كسي بد عمل كرد اين دليل نميشه كه به همه انگ بدي بزنيد . اين هم كه گفتي بسيجي ها به كسي حمله كردند يك تهمت است . كساني در لباس بسيجي شايد اينكار را كرده باشند كه اين هم محكوم است . و اين دليلي براي توهين شما و همفكران شما به اصل بسيج و بسيجي نميتواند باشد . ضمنا اونهايي هم كه اين كارها را ميكردند نسل شون بر افتاد زياد غصه نخور . يكم فكر كن . بعنوان يك دلسوز بهتون نصيحت ميكنم . به اين گفته مولا علي دقت كن و مردان را ملاك حق قرار نده بلكه حق را ملاك مردان قرار بده . خاتمي اگر اشتباه و گناه كند بايد از او بيزاري بجوئي . نه اينكه براي كارش سرپوش درست كني . براي ديگران هم همينجور است . هركس اشتباه كرد . گناه كرد . خيانت كرد بايد افشا شود . ببين الان چطور دارنهد حسين موسويان را تبرئه ميكنند ... دقت كنيد به نتايج خوبي ميرسيد. يا علي