• وبلاگ : سياست
  • يادداشت : دستبوسي ساركوزي !!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    در مورد برنامه چراغ زماني حرف شما درست است كه قدرت كامل در دستان اصلاح طلبان مي بود نه اينكه صدا و سيمايي كه از بيخ و بن در دستان صاحبان قدرت بود و از كنترل اصلاح طلبان خارج . ان از گندي كه اقاي لاريجاني در پخش گزينش شده كنفرانس برلين زد تا پخش برنامه چراغ كه حسينيان مگر ان كشته شدگان را ناصبي نخواند؟

    چيزي كه خنده دار مي باشد ان است كه قانون راه گذاشته براي پاسخگويي رهبر و رييس جمهور . الحمد الله تا حالا كه مقام رهبري به هيچ بني بشري پاسخگو نبوده اند!(حد اقل بنده يادم نمي ايد) تازه اين قضيه پاسخگويي يك قضيه باطل است چون رهبر اعضاي شوراي نگهبان را انتخاب مي كند و اعضاي شوراي نگهبان اعضاي مجلس خبرگان را تاييد مي كنند تا اعضاي مجلس خبرگان در نمايشي به نام انتخابات توسط مردم انتخاب شوند و انها رهبر را انتخاب يا مورد سوال قرار دهند كه حاصل ان ميشود دور وتسلسل كه هر دو باطلند. حالا مي خواهم بدانم يك روحاني دگر انديش و البته ازاد انديش چگونه بايد از فيلتر شوراي نگهبان عبور كند؟

    يك سوال اگر احمدي نژاد اشتباه كرد چه؟ شما از او بيزاري مي جوييد يا براي كارش سرپوش درست مي كنيد؟

    اما در مورد پرونده موسويان اقاي احمدي نژاد به چه حقي به او و پرونده ودادگاه او تاخت؟ به قول معروف اش انقدر شور بود كه صداي روزنامه طرفدار شما هم در امد سر مقاله جموري اسلامي را مي گويم به نام ( مردم چه گناهي كرده اند). فقط اميدوارم نگوييد اقاي مسيح مهاجري كه ان مطلب را نوشته خودش را قاچاقي اصول گرا نشان مي داده در اين چند سال!

    =====================================

    در ضمن بگويم از مصاحبت با شما خيلي خوشحال شدم و بگويم به هر حال همه ما اصلاح طلبان و شما اصول گرايان ارزويي جز سربلني ايران نداريم . و ببخشيد اگر در جايي تند رفتم چون بار اولي بود كه به اين صورت حرف سياسي با كسي مي زدم . ايام به كام