سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

پیشگوئی اختاپوس مشهور درباره جنبش سبز

    نظر

یکی از سران جنبش سبز(فتنه) اخیرا طی تماسی با باغ وحش محل اقامت جناب اختاپوس پرسش هایی درباره آینده جنبش سبز (فتنه) برقرار کرده و سوالهایی مطرح و جوابهایی دریافت کرده که خوندنش خالی از لطف نیست :

پ.خ: با فرض اینکه در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، «غضنفر» و «چیز» کاندید شده و از فیلتر شورای نگهبان نیز به سلامت و با موفقیت عبور کنند، کدامیک پیروز این میدان می شوند؟
اختاپوس: هیچکدام، آرای باطله. در ضمن شما هم شب ها شام سبک تر بخور که خواب های پریشان نبینی.
پ.خ: آن آقازاده ای که برخی می گویند لندن است و عده ای معتقدند دبی است برخی او را در بیروت دیده اند، کجاست و کی از این آوارگی نجات یافته و به وطنش برمی گردد؟
اختاپوس: همه تان اشتباه می کنید. او آخرین بار در آفریقای جنوبی بود. داشت با ووووزلا تیم مورد علاقه اش انگلیس را تشویق می کرد. الآن هم مشغول گفت وگو و مذاکره با هیئت امنای فیفاست. می دانید که فیفا در اصل مال ایشان است و بعد از او به فرزندانش می رسد. این آقای سب بلاتر خدانشناس می خواهد آن را تصاحب کند. آقازاده هم که می دانید، جانش درمی رود برای کارهای عام المنفعه. می خواهد فیفا را وقف کند تا از شر این آدم های مزاحم و حسود خلاص شود. اصلاً یکی نیست به این آقای بلاتر بگوید، تو عکس با شورت ورزشی داری که ادعای فیفا می کنی؟
پ.خ: گفتی فیفا یاد دانشگاه آزاد افتادم.
اختاپوس: فیفا چه ربطی به دانشگاه آزاد داره؟
پ.خ: خب ما موقع تماشای فوتبال قهوه می خوریم و هر وقت هم قهوه می بینم ناخودآگاه یاد دانشگاه آزاد می افتم! بالاخره تکلیف دانشگاه آزاد و رئیس مادام العمر آن چه می شود؟
اختاپوس: من که هشت پا بیشتر ندارم، اگر 18 تا پا هم داشتم نمی توانستم جواب این سؤال را بدهم. بعدی!
پ.خ: باشه. پیش بینیت درباره آینده کسانی که مواضع دوپهلو می گیرند، چیه؟
اختاپوس: اینا کسانی هستند که وسط لحاف می خوابند. یک پهلویشان کنار اینطرفی هاست و یک پهلویشان هم کنار آنطرفی ها. به خاطر همین به اینها می گویند دوپهلو. به قول شما ایرانی ها هم از توبره می خورند و هم از آخور. به همین دلیل بزودی دچار بیماری های مشترک انسان و دام شده و سقط می شوند.
پ.خ: آینده سیاسی حزب مشارکت و مجاهدین چی می شه؟
اختاپوس: شرمنده من درباره مرده ها پیش بینی نمی کنم.
پ.خ: آیا جامعه در آینده به اون اندازه از بلوغ سیاسی می رسه که قدر آدمهایی مثل شهرام جزایری رو بدونه و هی از این و اون نپرسه چرا ازش هدیه گرفتن؟
اختاپوس: بله می رسه.
پ.خ: آخه کی؟!
اختاپوس: هر وقت مالدیو قهرمان جام جهانی شد.
پ.خ: چهره مشهور سال آینده به انتخاب تایم کیه؟
اختاپوس: رقابت اصلی بین لیدی گاگا و سومین زن متفکر جهانه. اما یه نفر با تقلب برنده می شه. وقتت داره تموم میشه. آخرین سوالت رو بپرس. زود باش.
پ.خ: آینده من چی میشه؟
اختاپوس: داستان پینوکیو رو می دونی؟
پ.خ: چطور مگه؟
اختاپوس: اون با همه دروغ هاش و دماغ درازش بالاخره آدم شد اما تو نمی شی!