سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

دم خروس نود درصد کذایی عیان شد...

سلام
پست قبل را که خاطر مبارکتون هست؟ بنازم خدا را که جای حق نشسته و نگذاشت جوهر اون نوشته خشک بشه و مهر رد بر ادعاها زد... 
رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با روزنامه شرق مدعی شده بودند که در انتخابات سال 92 حدود 90 % رای داشته اند و از این حرفها ... جالب اینجاست که ایشون طبق روال هرساله با خدم و حشم در روز سوم فروردین ماه برای استراحت به جزیره زیبای  کیش سفر کردند و وقتی قصد سخنرانی در یکی از مساجد کیش را داشتند با انتقادات و اعتراضات مردمی روبرو شده اند و اجازه سخنرانی به ایشان داده نشده و حتی بخاطر این قضیه فرماندار بندرلنگه آقای مسعود قانعی و بخشدار کیش آقای محمدحسین حسن بیگی با اتهام احمدی نژادی بودن ( عجب جرم نابخشودنی داشتند)از کار برکنار شدند! و جالب تر اینکه اسخنرانی ایشان در این مسجد اصلا شروع نشده و قبل از شروع با انتقادات و اعتراضات مردمی روبرو شده و به همین دلیل تیم حفاظت و تشریفات آقای هاشمی از حضور ایشان جلوگیری بعمل آورده است! الله اکبر یادم به اون نود درصد ، دم خروس و این حرفها افتاد:-)
احتمالا اون نود درصد کذایی عیددیدنی تشریف داشتند و قضیه زیر سر اون ده درصد مابقی بوده که باعث شدند ایام عید به دهان استاندار و فرماندار و بخشدار زهر شود و به برکناری اون دو نفر منجر شود و مردم جزیره از سخنان گهربار ایشان محروم شوند . خدا از سر بانی و بانی اش ... و خدا به داد  استاندار هرمزگان برسد . بنظر الان مثل یک بازیکن فوتبال شده که کارت زرد گرفته و احتمال گرفتن کارت زرد دوم یا قرمز مستقیمش وجود داره و خیلی باید دست به عصا حرکت کند . والعاقبه للمتقین
 

لینک خبر
لینک خبر  

فرماندار بندر لنگه معرفی شد 

بخشدار جدید کیش معرفی شد

تکذیبیه ی استانداری هرمزگان 

پی نوشت : تکذیبیه استانداری جالب است . با اینکه در اولین روز کاری فرماندار و بخشدار عوض شده اند اما با کمال صداقت این را نشانه خویشتنداری استاندار محترم دانسته اند:-)
بقول یه بنده خدایی می گفت : چرا دروغ ؟ تا قیامت ...