سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

انصرافی ها

    نظر

بیست فروردین یادآور سید شهیدان اهل قلم  سید مرتضی آوینی ، شهید صیاد شیرازی و موفقیت های دانشمندان هسته ای کشور عزیزمان می باشد و اینک اولین ساعات این روز به صحنه ی انصراف از یارانه ها تبدیل شده است . ولی نعمت های این انقلاب که اکثرا جزو اقشار کم درآمد هستند در این روزها باید خود را نیازمند معرفی کرده و در سایت ثبت نام کنند و یا گذشت نموده و انصراف دهند و عطای یارانه را لقای آن ببخشند.
همچنین این روزها عده ای از مسئولین دولتی ، نمایندگان مجلس و اساتید دانشگاه نیز در رسانه ها و صدا و سیما حاضر شده و منت بر سر ملت گذاشتند و اعلام کردند که از دریافت یارانه انصراف می دهند !! شخصی با تکبر خود را هیات علمی دانشگاه و نماینده مجلس معرفی کرده و اعلام میکند که قصد انصراف دارد !! یکنفر نیست به اینها بگوید آقای استاد دانشگاه شما اخلاقا چه حقی داشتید با حقوق میلیونی ، یارانه دریافت کنید؟ که حالا منت بگذارید و انصراف دهید!
خدا کند ریا نباشد. خدا کند مجیزگوئی نکرده باشید . خدا کند در راه رضای خدا در صدا و سیما حاضر شده باشید و خدا کند یک جو انصاف در همه ی  ما بوجود آید.
البته این کار شاید به نفع آقای ده نمکی - که از ...ی ها خوشش می آید -  تمام شود چرا که سوژه فیلم بعدی شاید الان در ذهن او جرقه بزند : انصرافی ها !
اتفاقا سوژه جالب و داغی هم خواهد بود و احتمالا فروش خوبی هم خواهد داشت و ما هم در ازای این پیشنهاد چشمداشتی نخواهیم داشت :-)
متاسفانه دولت تدبیر و امید تمام اعمال خوب و بد دولت قبل را متوقف کرده یا در حال متوقف کردن آنها می باشد . برای کنار گذاشتن اعمال بد باید به ایشان احسنت گفت  اما آیا اعمال خوب دولت دهم هم به دلیل اینکه دولت احمدی نژاد آنرا پایه ریزی کرده است باید متوقف شود؟
 آقایان میدانم خودتان اهل منبرید و گوشتان پر است اما یادتون باشه واسه حب نفس ...
سید شهیدان اهل قلم چه خوش گفت که  " کار را جز برای رضای خدا انجام ندهید" ... و  متاسفانه کو گوش شنوا ! 
یاعلی