سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

شروط جدید نقادی ( با کمی طنز و شوخی)

    نظر

به اطلاع کلیه دوستانی که برای جلب رضایت رئیس جمهور محترم  و اخذ اجازه نقد ، شناسنامه خود را ارائه نموده اند می رساند که کور خوانده اید و برای نقد حسن آقا  که با  توافقنامه ژنو  قدرت‌های بزرگ جهان را در مقابل ملت ایران وادار به تسلیم نمودند ، فقط داشتن سواد و شناسنامه کافی نیست! شروط جدیدی برای صدور اجازه نقادی به شروط قبلی اضافه شده است از جمله : شناخت دنیا، سیاست، حقوق و منطقه!
اگر اینها را مثل جناب روحانی نمی شناسید حق نقد ندارید و تازه اگه مدرک هم ارائه بدهید که می شناسید در اسرع وقت شروط جدید دیگری از سوی رئیس جمهور محترم برای شما گذارده خواهد شد پس بی خیال نقد بشید! لطفا ( تورو خدا )
اگه واقعا می خواهید کاری بکنید که مملکت پیشرفت کنه به رئیس جمهور نامه بنویسید آخه ایشون در همایش اساتید نمونه کشور گفتن در این هشت ماه  نامه‌هایی به دستشون رسیده و همه آنها را محترم می‌دانند اما یک اشکال وجود داره و اون اینه که تعدادشون کم  است!! آخه لامصبا شما این همه نامه واسه رئیس جمهور قبلی  نوشتید ! بی انصافا چرا واسه حاج حسن آقا نامه نمی نویسید؟ 
ضمنا فرمودند لحن نامه (و شاید متن نامه) مهم  نیست مهم تعداد اوناست که کم است !!!  (احتمالا چند روز دیگه دولت میخواد دوباره گزارش بده و احتیاج داره تعداد نامه ها زیاد باشه تا بتونه آمار بده ! شما چرا این را درک نمی کنید آخه ؟ همه چیز را باید بنویسیم تا متوجه بشید !؟؟ متوجه بشید دیگه ! )
البته ایشون در این همایش با بیان این‌که حل معضلات سیاسی، شعار نیست، بلکه باید راه‌حل پیدا کنیم، خاطرنشان کردند : "اگر صبح تا شب شعار دهیم هیچ مشکلی حل نمی‌شود البته من با شعار مخالف نیستم اما شعار را راه‌حل نمی‌دانم، بلکه باید بفهمیم در دنیا چه می‌گذرد و راه‌حل‌های گذشته چقدر غلط بوده است. البته به گذشته خود اشاره می‌کنم یعنی همین هشت ماهی که از آغاز دولت می‌گذرد، مگر ما معصومیم و غلط و اشتباه نداریم؟"
و بنظر می رسد تلویحا قبول کردند که در توافق نامه ژنو غلط و اشتباه داشتند و خودشون گفتند مگه ما معصومیم ؟؟؟
پس دیگه بی خیال نقد بشید . انشااله دست بکار بشید و شروع کنید به نامه نوشتن . آئین نگارش و نحوه نوشتن و چی بنویسید زیاد مهم نیست و همانطور که گفتم فقط تعداد نامه ها مهم است و بایستی زودتر و ترجیحا بصورت الکترونیکی و یا لااقل پست پیشتاز به دفتر ایشون ارسال شود .
سایه تون مستدام باشه یا علی