سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

سوء مدیریت!

    نظر

آن زمان که مدیریت اجرایی کشور به عهده دولت دهم بود ، بعضی از آقایان از تریبون ها اعلام می‌کردند که 80 درصد مشکلات کشور ناشی از سوءمدیریت است و فقط 20 درصد مشکل تحریم‌ است. مفهومش این بود که بعد از پایان کار دولت دهم و با در دست گرفتن مدیریت اجرایی کشور توسط دولت یازدهم  باید 80 درصد مشکلات حل می‌شد و می‌ماند 20 درصد تحریم‌ها که آنهم به قول رئیس جمهور محترم و دیگران همکارانشان ترک برداشته و دیوارهای تحریم شکسته شده و بنابراین الان باید حسابی اوضاع مملکت بر وفق مراد شده باشد ، راستی الان که تقریبا همه ی مدیران ارشد و میانی تغییر کرده اند چرا چنین نشده است؟ حرفهای قبلی صحیح نبوده یا دولت جدید از پس کارها برنمی آید؟
چرا دولت بجای حل مشکلات اساسی بدنبال رفع فیلتر فیس بوک و افزایش پهنای باند و آزادی ماهواره است ؟ آیا وی چت و واتساپ مشکلات اساسی این مردم است؟ آیا نسل سوم و چهارم موبایل مشکل اساسی ماست؟  واقعا مشکلات مملکت ما اینهاست ؟ خدایی هرکس ماهواره بخواد میخره و استفاده میکنه و انگار نه انگار قانون در مملکت وجود داره( چوبش را هم میخوره ) ، هرکس فیس بوک بخواد با فیلترشکن ها ازش رد میشه ، هرکس پهنای باند و سرعت اینترنت بیشتر بخواد با پول بیشتر بهش میرسه ! 
پس اینها مشکل مردم نیست . مشکل جای دیگر است اما بیان این موضوعات ذهن ها را از مسائل اساسی دور می کند!! این یک بازی روانی با ذهن هاست دوستان عزیز!
رئیس جمهور محترم ما در کمال تعجب در همایشی بیان می کند که " 
دیدیدم که ماهواره آمد و مبارزه در پشت‌بام و بالکن تاثیرگذار نبود و نه ایمان مردم پر زد و رفت و نه هویت مردم از دست رفت..." 
هرکس سری به دادگاه های خانواده و یا حتی مجلات هفتگی و حوادث روزنامه ها بزند می تواند ردپای ماهواره در نابودی کیان خانواده ها را به عیان ببیند ! چطور رئیس جمهور این مملکت از کنار این قضیه به راحتی عبور می کند ! عجیب است !
وقتی پدر و مادر و فرزندانشان در حال تماشای ماهواره هستند و هم زمان زیرنویس از افزایش دهنده حجم ... و محرک های جنسی و مسائل این چنینی حکایت می کند آیا دیگر حیایی بین این خانواده باقی می ماند؟ وقتی در حضور اعضای خانواده و فرزندان ،  یک زن شوهردار با خیانت به همسرش در آغوش مرد اجنبی قرار می گیرد عفت و پاکدامنی خدشه دار نمی شود ؟ آسیب های جنسی این مسائل بسیاری وقت ها پنهان می ماند اما در کل حیات آن فرزند تاثیر خود را می گذارد و...
آیا با مشغول کردن ذهن مردم با این مسائل ، می تواند از یاد ها ببرد که تورم وجود دارد ؟ یا از یاد ببرد که چند جوان تحصیل کرده ی یک خانواده بیکارند و بخاطر بی کاری توان ازدواج و تشکیل خانواده ندارند؟ آیا می تواند از یادها ببرد که رکود وجود دارد؟ آیا می تواند از یادها ببرد که عده ای آنقدر داشته باشند که ندانند کجا خرج کنند و عده ای شرمنده تهیه نشدن جهیزیه مناسب  برای فرزندشان باشند و بانک ها حتی یک وام ازدواج ساده نیز به آنها اعطا نکنند؟ والله اعلم 
یا علی