سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

همایش اصلاح طلبان : وحدت یا تسویه ؟

    نظر

در همایش وحدت که توسط اصلاح طلبان انجام گرفت نکات جالبی به چشم خورد که بیان آن خالی از مطایبه نیست و برای ایجاد لبخند بر لب دوستان مناسب است :

* اولین نکته جالب این همایش این بود که نام همایش "وحدت" بود اما اصلاح طلبان در ذیل سخنانشان یکدیگر را تهدید به "تسویه" کردند!

* نکته جالب دیگر عدم حضور هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی و دولتی ها در این همایش بود. ظاهرا هاشمی اینان را کوچک تر از آن میداند که در همایششان شرکت کند و مطمئنا روسای این قوم باید به دستبوسی حاج آقا بروند که ظاهرا این اتفاق هم افتاد!

* از نکات جالب دیگر افاضات جناب کواکبیان بود این نماینده سابق که در دوره قبلی انتخابات مجلس حتی از حوزه نمایندگی خود نیز رای نیاورد ادعای بزرگی را نموده که بقول معروف سنگ بزرگ علامت نزدن است! ایشان افاضه فرمودند : ما همه ی 290 کرسی آینده مجلس دهم را می خواهیم !! یارو رو توی ده راه نمیداند سراغ خانه ی کدخدا را میگرفت :-) همچنین ایشان به دولت دستور دادند که فرمانداران احمدی نژادی را برکنار نماید! که احتمالا آقای روحانی هم منتظر دستور ایشان بودند و عن قریب اینکار را انجام میدهند گرچه آمارها نشان میدهد تقریبا هیچ فرمانداری با تفکرات احمدی نژاد دیگر در فرمانداری ها وجود ندارد و دولت قبلا این دستور جناب کواکبیان را اجرایی کرده است!

* هادی خامنه ای نیز در این همایش با توجه به قلت نیروهای تاثیرگذار اصلاح طلب با یارگیری علی مطهری بیان کرد : ما علی مطهری را با وجود اینکه شناسنامه اصلاح طلبی ندارد اصلاح طلب می دانیم! ظاهرا اصلاح طلبان که شدیدا از کمبود نیرو رنج میبرند شدیدا بدنبال نیروهای معتدل اصولگرا هستند تا به نوعی انها را اصلاح طلب معرفی کرده و به وجهه سیاسی خود بیافزایند!

* موسوی لاری نیز در این همایش تیغ تسویه را بلند کرد و چنین گفت : برای انسجام هیچ عذری پذیرفته‌شده نیست و ما به عنوان جریان اصلاح‌طلبی، هم راه و هم چگونه راه رفتن را می‌دانیم، لذا اگر کسانی با سوءاستفاده راه را عوضی بروند جریان اصلاحات با آنها تسویه فکری می‌کند.

* فاطمه راکعی نیز که ظاهرا قصد کلاه گداشتن سر برگزارکنندگان همایش را داشت و برخلاف موضوعات ارائه کرده ، در مورد رفع حصر از سران فتنه سخن گفت و قلی‌زاده دبیر همایش سراسری اصلاح‌طلبان کشور به وی تذکر داد و گفت: لطفاً در چارچوب همایش صحبت کنید، شما باید در مورد موضوعاتی پیرامون زنان که به ما ارائه کردید، سخنرانی کنید!!