سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

تذکر مهم حداد عادل درباره فعالیت‌های اقتصادی برخی نمایندگان

سیاست ,     نظر

پیرو ادعاهای امروز سلیمان جعفرزاده، نماینده ماکو در مجلس، رئیس مجلس نسبت به فعالیت‌های اقتصادی نمایندگان، تذکر داد.

جعفرزاده در اظهارات خود، مدعی شد: اخبار منتشره در «بازتاب» درباره فعالیت‌های اقتصادی وی و تخلفات او، کاملا کذب و بی‌اساس است. وی همچنین یکی از نمایندگان مجلس را به معلوم‌الحال بودن و تخلفات سنگین اقتصادی، متهم کرد.

پس از پایان اظهارات جعفرزاده و تذکر یک نماینده دیگر، دکتر حداد عادل، رئیس مجلس شورای اسلامی، در سخنانی، با انتقاد از متهم کردن یک نماینده دیگر از سوی جعفرزاده، نسبت به انجام فعالیت‌های اقتصادی ابهام‌ساز از سوی نمایندگان، هشدار داد.

رئیس مجلس با اظهار این نکته که در مقامی نیست که به نمایندگان توصیه کند، خاطرنشان کرد: انجام برخی فعالیت‌های اقتصادی از سوی برخی افراد عادی هم شایبه‌ساز است، چه رسد به این‌که نماینده مجلس باشد.

وی خطاب به نمایندگان تأکید کرد: در دلسوزی‌ها و خدمت‌هایی که به مردم می‌کنید، کاری نکنید که شایبه آلودگی داشته باشد، چراکه نمایندگی، حریم و حدودی دارد که با برخی کارها سازگار نیست.

اظهارات رییس مجلس را از اینجا بشنوید.

خبرنگار «بازتاب» می‌افزاید: در حالی که سلیمان جعفرزاده، مدعی شده است که کل مطالب درباره فعالیت‌های اقتصادی وی، مربوط به یک سال پیش بوده و کاملا بی‌اساس است، تنها به بخش کوچکی از تخلفات اقتصادی وی، که در طول سال اخیر رخ داده، اشاره می‌شود.

این نماینده محترم! که بر اثر فعالیت‌های گسترده اقتصادی، بدهی سنگینی پیدا کرده است، از طریق صندوق قرض‌الحسنه منتسب به وی، مبلغ سه میلیارد ریال از فردی دریافت می‌کند و مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال برای مرداد ماه سال جاری طی پنج فقره چک بانک شعبه مجلس به شماره‌های 92ـ994088 پرداخت می‌کند که این پنج فقره چک، به شماره‌های 741614 تا 741620 از سوی بانک، برگشت خورده است.