سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

ساده زیستی رهبر معظم - حقوق ماهیانه احمدی نژاد

سیاست ,     نظر

زندگی مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای، بسیار ساده و در پایین ترین سطح و با کم ترین امکانات می باشد.
معظم لَه مانند معمولی ترین افراد جامعه زندگی می کنند. ما زمانی خدمت ایشان رفتیم وازآقا درخواست نمودیم تا اجازه بفرمایند از داخل منزلشان و وضیعت زندگیشان فیلم برداری کنیم، تامردم وضیعت زندگی رهبر خود را ببینند و بفهمند که ایشان چگونه زندگی می کنند.
آقا فرمودند: «اگر شمابخواهید زندگی مرا نشان بدهید می ترسم خیلی ها باورنکنند.» (حجت الاسلام المسلمین سید علی اکبر حسینی؛ برنامه اخلاق در خانواده)

 روزی که در منزل مقام رهبری، در خدمت ایشان بودم، بحث قدری به طول انجامید و نزدیک مغرب شد. پس از نماز، معظم لَه با مهربانی به من فرمودند: «آقا رحیم! شام را مهمان ما باشید.»
بنده در عین حال که این را توفیقی می دانستم، خدمتشان عرض کردم: «اسباب زحمت می شود.»
مقام معظم رهبری فرمودند: «نه، بمانید؛ هرچه هست با هم می خوریم.» وقتیکه سفره  را گشودند و شام را آوردند، دیدم شام چیزی جز املت ساده نیست! (سردار سرلشکر سید رحیم صفوی)
                             ******************************


محمود احمدی نژاد ، رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنان از گرفتن حقوق ماهیانه ریاست جمهوری اجتناب می‌کند.
احمدی نژاد همانند دوران تدریس در دانشگاه به حقوق معلمی بسنده کرده است . رئیس جمهور حتی حق مأموریت های متعارف خود را نیز دریافت نمی کند در حالی که اگر بخواهد فقط حق مأموریت های خارج از کشور را با اشل قانونی بگیرد ، دریافتی قابل توجهی خواهد بود .
رئیس جمهور حتی به وزیران نیز توصیه کرده است از گرفتن اضافه کار و حق مأموریت خودداری کنند و به حقوق ماهانه خود بسنده نمایند زیرا هر کاری که در مرکز یا خارج از آن و در اوقات اداری و غیر آن انجام می دهند ، چیزی جز انجام وظیفه نیست و در دولت خدمتگزار نباید برای انجام وظیفه ، دریافتی مازاد داشت .