سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

به کجا میرویم 2

    نظر

چندی پیش وقتی وقتی ماجرای دست دادن آقای خاتمی در ایتالیا با زنان ایتالیایی آشکار شد و فیلم و عکس آن در اینترنت پخش گردید خیلی ها آن را باور نکردند و فیلم را ساختگی خواندند.( این فیلم هنوز در یوتیوپ موجود است و هرکس بخواهد میتواند آن را ببیند). مدتی بعد نیز فیلمها و عکس هایی از جناب خاتمی دیدیم که با دست بازوی دختران جوان ایرانی مسلمان فشرده میشود !!  اما به تازگی خبری جالب را دیدم :

دبیرکل حزب مردم‌سالاری و از چهره های اصلاح طلب حامی خاتمی ،  در واکنش به دست دادن خاتمی با یک زن خارجی گفت: اگر پای منافع کشور در میان باشد، دست دادن با زنان اجنبی هم ضروری است و برخی فقها این کار را قبیح نمی‌شمارند!!!
البته ایشان بیان نکردند که کدام علما این کار را جایز میشمارند و چرا آن علما خودشان با زنان اجنبی دست نداده اند!

مصطفی کواکبیان چهارشنبه شب در حاشیه نشستی با مردم سمنان در مجمع ابوالفضل (ع) سمنان، در پاسخ به شماری از جوانان سمنانی که از وی راجع به اقدام سیدمحمد خاتمی، رئیس جمهوری سابق ایران برای دست دادن با یک زن خارجی و ضرورت حمایت از چنین شخصیتی در انتخابات آینده ریاست جمهوری سئوال می‌کردند، افزود: برخی از فقها نیز عقیده دارند که اگر حتی به طور مثال دست دادن با «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان در صورتی که منافع جمهوری اسلامی ایران مطرح باشد و حمایت از منافع کشور لازم به نظر برسد، ضروری است.
وی تصریح کرده: اگر در نشستی، مرکل دست خود را به سمت رئیس جمهوری ایران دراز کند و منافع کشورمان با این حرکت حفظ شود، نباید دست پس کشید و باید با وی دست داد.
دبیرکل حزب مردم‌سالاری افزود: اقدام خاتمی نیز حتماً بنا به صلاحدید وی بوده و نباید زیاد روی آن جنجال کرد.
باید دید بعد از دست دادن با زنان اجنبی کدام عمل دیگر میتواند برای حفظ منافع کشور با زنان اجنبی مورد استفاده قرار گیرد و یا در دوران اصلاحات و سفرهای خارجی آنان مورد استفاده قرار گرفته است. و بنظر میرسد این دیدگاه که برای حفظ منافع میتوان اعمال خلاف شرع را انجام داد بسیار خطرناک باشد . چرا که امکان دارد بعضی نیز بر طبق همین فتوا اقدام به اعمال خلاف شرع دیگر کنند و دلیل را حفظ منافع عنوان نمایند . و نکته دیگر اینکه بر طبق همین احتجاج آیا بعد از زنان اجنبی آیا برای حفظ منافع میتوان دست یا بازو یا نقاط دیگر بدن دختران و زنان مسلمان را هم لمس کرد یا خیر؟
واقعا به کجا میرویم ؟ آیا صرف رسیدن به هدف ((وسیله)) را توجیه می کند؟
و اما به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی ، مردم غیور یزد در استقبال از رئیس محترم جمهور سنگ تمام گذاشتند و خیلی چیزها را اثبات کردند. ببینید :