سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

یکی از سایتهای اصلی حامی میرحسین موسوی به جمع حامیان دکتر احمدی

    نظر

یکی از سایت های معروف و اصلی حامی مهندس میرحسین موسوی ضمن ابراز ندامت و عذرخواهی به جمع حامیان دکتر احمدی نژاد پیوست . پس از مناظره و روشن شدن قضایا و افشاگری های دکتر احمدی نژاد بسیاری از مردم که دل در نخست وزیر سال 60 بسته بودند متوجه تغییر رویه ایشان و همچنین متوجه حامیان خطرناک وی شده و از حمایت ایشان منصرف شدند . حتی بسیاری از افراد فقط به این دلیل به موسوی رای میدهند که به احمدی نژاد ((نه)) گفته باشند و دلیل این ((نه)) گفتن هم واضح است : چون منافع خود را در خطر میبینند.راههایی فساد را بسته میبینند . میبینند که کشور دارد به سمت ثبات و آرامش و بالندگی حرکت میکند واین برای آنها که عمری از آب گل آلود ماهی گرفته اند و نان به نرخ روز خورده اند جهنم است و با دستاویزی بنام موسوی سعی دارند بلکه باز هم آب را گل آلود ببینند و به منافعشان برسند.
 سایت پویش مردمی حمایت از میرحسین موسوی (انتخاب ده) ازجمله کسانی بودند که متوجه مسیر اشتباه خود شده و به جمع حامیان احمدی نژاد پیوستند . ببینید : 

((زمانی که میرحسین موسوی نخست وزیر زمان جنگ نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد، شوقی در میان نیروهای وفادار به انقلاب برپاشد که بازگشت به روزهای طلایی انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را در دل ها زنده ساخت.
میرحسین که به صحنه آمد همگی از یار امام گفتند و شوری بپا خاست.اما نحوه عملکرد میرحسین و ستادش شوری را که می رفت تبدیل به خواست عمومی کند با شکست مواجه ساخت.حمایت عناصر ساختارشکن حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب از مهندس موسوی و حضور آنها درستادهای وی نقطه آغازاین ناامیدی ها بود. هرچند که تیر خلاص به حامیان صدیق مهندس زمانی شلیک شد که برخی تحت حمایت از وی خیابان ها را جولانگاه رقص و آوازهای کوچه بازاری کرده و با گذر از ارزش ها و هنجارها ،تضاد با تفکر ومرام انقلاب را به نمایش گذاشتند.اما آنچه که بیش از این ها غم را در سینه دوستان به حرکت درآورد حمایت رادیوهای بیگانه و اپوزیسیونی بود که کمر به حذف انقلاب اسلامی دارند.همچنین تکذیب مصاحبه دکتر بهزادیان نژاد با سایت انتخاب 10 که درآن از حمایت خانواده هاشمی دانشگاه آزاد اسلامی سخن گفته بود ما حامیان را چنان متعجب ساخته که درستی افشاگری های دکتر محمود احمدی نژاد برای ما هیچ قرینه ای را مبنی بر تغییر اساسی فکر و اندیشه مهندس موسوی باقی نگذاشت
لذا ما جمعی از حامیان ارزش ها که مهندس موسوی را زنده کننده ارزش های انقلاب می دانستیم ،ضمن عدول از حمایت های خود اعلام می کنیم که نامزد اصلح در این دوره از انتخابات کسی می باشد که مخالف ثروت اندوزی و رانت خواری کسانی می باشد که هم اکنون به گرد کاندیدای اصلاح طلبان جمع گردیده اند.دکتر احمدی نژاد بی تردید نامزد اصلحی است که همچون مهندس موسوی دردام کانون صاحبان ثروت و قدرت نیفتاده است.))
                                                               آدرس سایت :
http://www.entekhab10.net/