سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

وقاحت و بی حیایی سردمداران اروپایی

سیاست ,     نظر

«سیلویو برلوسکنی»، نخست‌وزیر میلیاردر ایتالیا که حرکات ویژه و پرونده‌های عجیب و غریبش، بازتاب‌های گوناگونی در سطح جهان داشته، به تازگی در تعهد عجیبی، به مردم قول داده که تا انتخابات دیگر رابطه جنسی نخواهد داشت!

 نخست‌وزیر ایتالیا، با اظهارنظری عجیب، یک بار دیگر همه مردم را شوکه کرد.

وی اعلام کرد، تا انتخابات عمومی آوریل آینده، هیچ‌گونه تماس جنسی نخواهد داشت؛ برلوسکنی 69 ساله، این مطلب را در «ساردینیا» و در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی گفت.

پدر «ماسی میلیانو پوسرو»، پیش از این، از او برای مخالفت با ازدواج همجنس‌بازان و دفاع از ارزش‌های خانوادگی، تشکر و با تأیید مواضعش، از وی حمایت کرده بود.

برلوسکنی گفته است: «من تلاش می‌کنم که خواسته‌های شما را برآورده کنم و از هم‌اکنون، قول می‌دهم که تا دو ماه و نیم دیگر؛ یعنی تا 9 آوریل، هیچ‌گونه ارتباط جنسی نداشته باشم».
وی پیش از این نیز به خاطر کنایه‌های جنسی با ساخت جک‌های آنچنانی، مورد انتقاد قرار گرفته بود.

برلوسکنی در ژوئن گذشته، با اظهارنظر در مورد استفاده از جذابیت‌های خود برای جذب «تارخاهالومن»، رئیس‌جمهور فنلاند، در تلاش برای تأسیس آژانس غذایی اتحادیه اروپا در هلسینکی، باعث خشم دولت فنلاند شد. او در سال 2003 نیز به رهبران تجاری آمریکا گفته بود که در ایتالیا سرمایه‌گذاری کنند، چراکه اینجا منشی‌ها و دختران فوق‌العاده زیبایی دارد.

خبرنگاران معتقدند، این رهبر ایتالیایی که دو بار ازدواج کرده، خود را مرد محبوب زنان می‌داند.
او 27 سال پیش، زن اول خود را ترک گفت تا با «ورونیکا لاریو»، بازیگر ایتالیایی، ازدواج کند اما به نظر در سال‌های اخیر با وی نیز دارای مشکلاتی شده است.

     ......................................................................

وقتی رهبران اروپایی و غربی را می بینم که چه بی حیا هستند و با وقاحت تمام از مسائل حیوانی و جنسی خود سخن می گویند و به آن می نازند وتبلیغات انتخاباتی راه می اندازند به خودم به ایرانی بودن و مسلمان بودن خود افتخار میکنم که در کشوری زندگی میکنم که رهبر آن ، رئیس جمهور ْآن از با تقواترین مردان روزگارند خود یا معلم اخلاق اند یا متعلم اخلاق. و الحمد الله رب العالمین