سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

بی احترامی به پیامبر اسلام و اعتراض ما

سیاست ,     نظر

در پی بی‌احترامی برخی رسانه‌های کشور‌های غربی به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص)، دکتر احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور، وزیر بازرگانی را مامور کرد با تشکیل شورای «بازنگری و لغو قرارداد‌های اقتصادی و مبادلات بازرگانی» را با این کشور‌ها بررسی و نتایج را به وی گزارش کند.
به گزارش ایسنا متن دستور رییس‌جمهور به وزیر بازرگانی به این شرح است:
جناب آقای کاظمی
وزیر محترم بازرگانی
سلام علیکم
با توجه به گستاخی و جسارت برخی رسانه‌های غربی به ساحت پیامبر رحمت و عدالت که نهایت عجز آنها و کینه صهیونیست‌های حاکم بر این کشور‌ها نسبت به اسلام و مسلمین است و هم‌چنین عدم برخورد جدی دستگاه‌های مسوول در آن کشورها، ضروری است با تشکیل شورایی متشکل از مشاور ارشد رییس‌جمهور، معاونان اروپا، آمریکا و مدیران اقتصادی وزارت امور خارجه و معاونان وزارت صنایع و وزارت نفت نسبت به بازنگری و لغو قرارداد‌های اقتصادی با کشور آغازکننده‌ی این اقدام نفرت‌انگیز و حامیان و ادامه‌دهندگان آن، اقدام و نتایج را به صورت مستمر به اینجانب گزارش نمایید.
دشمنان بدانند که نور اسلام را خداوند حامی و پشتیبان است.

.....................................................................................................................................................

واتیکان در واکنش به اقدام موهن نشریات اروپایی علیه مقدسات اسلامی اعلام کرد، حق آزادی بیان توجیه کننده اهانت به اعتقادات نیست.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واتیکان، "جواکین ناوارو والس" سخنگوی واتیکان در بیانیه‌ای خواستار ایجاد فضایی از احترام متقابل شد و گفت: «همزیستی بین انسانها حاکم شدن فضایی از احترام متقابل را می‌طلبد تا از این طریق صلح را میان مردم و دولت‌ها به پیش ببرد.»
وی افزود: «آزادی بیان توجیه کننده اهانت به احساسات دینی مومنان نیست.»
این نخستین واکنش واتیکان به انتشار تصاویری موهن علیه حضرت محمد (ص) است.
انتشار 12 تصویر موهن از پیامبر اکرم (ص) در روزنامه یولند پوستن چاپ دانمارک در تاریخ سی‌ام سپتامبر موجی از خشم و اعتراض را در میان کشورهای اسلامی برانگیخت.
چندین روزنامه اروپایی نیز به بهانه آزادی بیان این تصاویر اهانت آمیز را منتشر کرده‌اند.
انتشار این تصاویر، تظاهرات مسلمانان دانمارک و اعتراض دیگر مسلمانان جهان و دولت‌ها، رهبران و مراجع اسلامی را در پی داشت و مردم بسیاری از کشورهای اسلامی به ویژه عربستان و کویت، خرید و فروش کالاهای دانمارکی را تحریم کردند.

.....................................................................................................................................................

و اگر می خواهید در عمل نیز با توهین کنندگان به پیامبر عظیم الشان اسلام مبارزه کنید کالاهای زیر را تحریم کنید :


به طور کلی محصولات وارداتی از دانمارک با کد زیر (57) قابل شناسایی است :