سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

گزیده ای از متن پروتکل های دانشوران صهیون

سیاست ,     نظر

گزیده ای از

 متن پروتکل های دانشوران صهیون

پروتکل شماره 1 _ « خواه دولت ها در اثر ضعف داخلی متلاشی شوند و خواه در اثر چیرگی دشمنان خارجی از بین بروند ، سرانجام زیر نفوذ ما قرار خواهند گرفت .زیر سرمایه ما که به مثابه ریسمان محکمی در دست ماست » .

« میان سیاست و اخلاق هیچ گونه وجه اشتراکی نیست . آنهایی که می خواهند گام در وادی سیاست بگذارند باید هم نیرنگ باز باشند و هم بتوانند دیگران را متقاعد کنند . به اعتقاد ما ، حق یعنی اعمال زور » .

« در طرح های خود ، بیشتر به ضروریات فکر کنیم تا به اخلاقیات و بیشتر به هدف ها توجه داشته باشیم ، تا به وسیله ها » .

« اعتیاد به الکل و افراط در نوشیدن نوشابه سکر آور ، مشکلی است که پس از اعطای آزادی ، در میان غیر یهودیان رواج پیدا می کند ... » .

« به کمک زنان یهودی ، مردان غیر یهودی را در عشرتکده ها و محل های عیاشی به فساد اخلاق می کشانیم و ... »

« زمانی که غیر یهودیان مانع رسیدن ما به هدف هایمان باشند ، فساد ، خیانت و رشوه خواری را رواج می دهیم » .

پروتکل شماره 2 _ « حقوقی به نام حقوق بین الملل وضع خواهیم کرد که جایگزین حقوق ملی کشورها شده و ناظر بر روابط بین الملل باشد » .

« برای استفاده از مطبوعات در جهت خواسته های خود ، بین مردم نارضایتی ایجاد می کنیم و سپس از طریق مطبوعات نا رضایتی ها را منعکس می سازیم ...» .

پروتکل شماره 3 _ « احزاب گوناگون بوجود می آوریم و آنها را رو در روی هم فرار می دهیم » .

« میان رهبر و توده مردم شکاف عمیقی ایجاد می کنیم  و قدرت را از هردو سلب می نماییم » .

« ما به مرگ و میر و کشتار غیر یهودیان فکر می کنیم » .

« در میان توده مردم حسد ، نفرت و زیاده خواهی ایجاد می کنیم تا از خشم مردم استفاده کرده و همه موانعی را که بر سر راهمان قرار دارند ، با دستهای آنها ریشه کن سازیم » .

پروتکل شماره 4 _ « اگر آزادی  بر خداپرستی مبتنی باشد ، با برادری ، انسان دوستی و برابری پیوندی داشته و برای جامعه بی زیان باشد ، به رفاه عمومی لطمه ای وارد نسازد و در اقتصاد هم جایی برای خود پیدا کند ، بر ما لازم است که هم احترام به آزادی و هم اعتقاد به خدا را در میان مردم غیر یهودی از بین ببریم و نیازهای مادی را جایگزین این گونه اعتقادات سازیم .»

« قدرت اندیشیدن مردم غیر یهود را بوسیله سوق اندیشه آنها به سمت صنعت و تجارت سلب می کنیم . سرگرم شدن آنها به داد و ستد و اندیشیدن به منفعت باعث می شود که دشمن مشترکشان را فراموش کنند » .

« اگر اعتقاد به خدا موجب می شود که ما بر مردم حکومت کنیم ؛ در این صورت به تبلیغ دین می پردازیم و با راهنمایی مردان روحانی مردم را به تسلیم وا می داریم»

پروتکل شماره 5 _ « ما طوری مردم را به جان هم می اندازیم که همه به همدیگر بد گمان شوند » .

« هدف اصلی مدیران ما ، تضعیف قدرت فکر کردن مردم است تا افکار آنها راز اندیشیدن به مسایل اساسی منحرف و متوجه مسایل کم اهمیت کنند و فرصت مقاومت کردن در برابر ما را از آنها بگیرند . »

« ما تعلیم و تربیت غیر یهودیان را در جهتی سوق می دهیم که قوه ابتکار از دانش آموزان گرفته شود و نقطه خلاقیت در ذهن آنها خفه گردد » .

پروتکل شماره 6 _ « برای آنکه بتوانیم صنعت غیر یهودیان را به کلی نابود کنیم ، علاوه بر انحصار طلبی ، تجمل پرستی را رایج می کنیم و نیازهای کاذب مردم را افزایش می دهیم  » .

پروتکل شماره 7 _ « اگر کشوری بخواهد با ما مخالفت کند ، ما آن قدر قوی هستیم که حتی همسایگان کشور مخالف را نیز تهدید به جنگ می کنیم » .

« اگر همسایگان کشورهای مختلف ، همگی بر علیه ما متحد شوند ، ما آنها را به یک جنگ جهانی فرا می خوانیم » .  

پروتکل شماره 8 _ « ما تمام اقتصاد دانان جهان را به خدمت خود در می آوریم ، همه چیز به زبانارقام و اعداد بیان خواهد شد » .

پروتکل شماره 9 _ « اگر دولتی علیه ما اعتراض کند یا مبارزه ضد یهودی علیه ما شروع کند  ، این مبارزه برای ما لازم و ضروری است زیرا نسل آینده ما را آماده کارزار می سازد » .

« هیچ گونه محدودیتی برای حوزه فعالیت ما وجود ندارد » .

« ما صرفاً بر اساس زور به فرمانروایی خویش ادامه خواهیم داد» .

پروتکل شماره 10 _ « بر ما ضروری است که طوری بار بیاییم که روحیه بی پروا ، گستاخی و زورگویی ، با شخصیتمان عجین شود » .

« رابطه مردم را با دولتهایشان تیره می کنیم ؛ به طوری که مردم ، بر اثر اختلاف عقیده ، گرسنگی ، بیماری و کشمکش به تنگ آیند و جز به رهایی از دست دولتهایشان و پناه بردن به حکومت نجات بخش ما ، به چیز دیگری نیندیشند » .

پروتکل شماره 11 _ « ما بوسیله قدرت نا محسوس خود ( سازمانهای فراماسونری ) تلاش می کنیم که مردم غیر یهودی به فراماسونری ما بپیوندند و به چشم رفقای خود خاک بپاشند » .

پروتکل شماره 12 _ « مطبوعات بدون اطلاع و هماهنگی با ما نخواهند توانست کمترین خبری در اختیار مردم بگذارند » .  

« مراکز خبری دنیا در آینده نزدیک تماماً به دست ما خواهند افتاد و هرچه را ما به آنها دیکته کنیم در سراسر جهان پخش می کنند » .

« غیر یهودیان وقایع جهان را از پشت عینک های رنگینی که ما به چشم آنها خواهیم گذاشت ، می نگرند » .

پروتکل شماره 13 _ « مردم را به امور تفریحی ، سرگرمی ، مسابقات هنری و ورزشی در مطبوعات فرا می خوانیم و ذهن آنها را از مسایل بنیادی دور و منحرف خواهیم ساخت » .

« غیر یهودیان را به مسایلی چون ( پیشرفت ) سرگرم می کنیم تا سرانجام از فهم هر مساله ای اظهار عجز کنند » .

پروتکل شماره 14 _ « در هنگامی که حکومت شاهنشاهی ما آغاز شود ، همه ادیان باید از بین بروند به جز دین ما ...

« هیچ کس را نخواهیم گذاشت که از دین ما و اصول آن سر در بیاورد » .

« در کشورهای پیشرفته و مترقی ، ادبیاتی نا مفهوم و مستهجن رواج می دهیم »

پروتکل شماره 15 _ « لژهای فراماسونی آزادی را در تمام کشورهای جهان ایجاد می کنیم و سپس آنها را گسترش می دهیم و بعد تمام آنهایی را که در زمینه اجتماعی مشهورند را به این لژها جلب می کنیم » .

« ما در همه موارد مستبد خواهیم بود . تمام اوامر و مقررات ما مورد احترام بوده و بدون چون و چرا باید اجرا شود . هرگونه نارضایتی و شکایتی از سوی ملت نادیده گرفته خواهد شد . وضعی پیش می آوریم که ریشه همه نارضایتی ها از بیخ و بن کنده شود » .  

« به مردم این فکر را القاء می کنیم که اگر بخواهند در صلح و آرامش به سر ببرند ، باید فرمانروای ما را حامی و سرپرست خود بدانند  و لب به ستایش اغراق آمیز وی بگشایند » .

پروتکل شماره 16 _ « در نظام های آموزشی غیر یهودیان مطالبی را وارد می سازیم که نظم و انسجام را از سیستم های آموزشی آنان بگیرد » .

« دروسی که دانش آموزان و دانشجویان را از اطاعت ما وا می دارد ، از دروس دانشگاهها حذف می کنیم » .

« افکار نو و مستقل را به انحصار خویش در خواهیم آورد » .

پروتکل شماره  17 _ « اعتبار کشیشان  و رهبران دینی غیر یهودی را از بین خواهیم برد » .

پروتکل شماره 18 _ « نمی گذاریم که هر کسی در مسایل سیاسی دخالت کند و اظهار نظر نماید » .

پروتکل شماره 19 _ « دخالت در امور سیاست را در ردیف دزدی ، قتل و زشت ترین انواع جرایم قرار می دهیم و با این کار قهرمان گرایی در زمینه سیاست را نتلاشی می کنیم » .

پروتکل شماره 20 _ « وامهای خارجی مرسوم می سازیم که ثروت ملت ها به سوی ما سرازیر گشته و آنها شروع به پرداخت باج به ما بکنند » .

« به نحوی مساله وام ها را به غیر یهودیان عرضه می کنیم که آنها فکر کنند وام گرفتن ، امتیازات فراوانی برایشان در بر خواهد داشت » .

پروتکل شماره 21 _ « قدرت ما به گونه ای خواهد بود که هر کسی را وا می دارد که با احترامی  توام با ترس در برابر عظمتش زانو بزند » .

پروتکل شماره 22 _ « شعله های آتش هرج و مرج طلبی ( آنارشیسم ) در جوامعی که ما اخلاقیات و اعتقاد به وجود خدا را در آنها از بین خواهیم برد به هر سو زبانه خواهد کشید ، و اینجاست که رهبر عظیم الشان ما صحنه این گونه جوامع را از فرمانروایان نالایقشان پاک خواهد کرد » .

پروتکل شماره 23 _ « آنهایی که مانع انجام برنامه های ما می شوند ، بهتر است که مرگشان را جلو بیندازیم و نابودشان کنیم » .

 آیا از این دقیق تر می توان اوضاع و احوالی که بر جهان ما حاکم است و خواهد بود را به تصویر کشید ؟ آیا انطباق شرایط اجتماعی و سیاسی و اقتصادی موجود دنیا با مندرجات پروتکل ها - که بیش از 80 سال قبل تدوین شده - قابل تامل نیست و نشان دهنده این نمی باشد که ریشه های صهیونیسم در راستای رسیدن به اهداف از قبل تعیین شده در مغز و پیکره کل اجتماع انسانی نفوذ کرده و ریشه های بس محکم و پایداری باشند ؟ و ...

                                                   پروتکل های دانشوران صهیون ، اثر عجاج نویهض ، آستان قدس رضوی ، 1373