سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

سیاست ,     نظر

چندی پیش خیلی ها از جمله بعضی خودی های ضعیف این چنین القاء می کردند که ایران اگر شرایط غربی ها را نپذیرد و با آنها تعامل نداشته باشد مطمئنا دچار مشکل می شود و هزاران قصه سر هم می کردند و ... اما پایمردی دولت و ملت بر حق مسلم خود در زمینه انرژی هسته ای که می تواند برای مسائل دیگر نیز تکرار شود فعلا به این نقطه رسیده است که خاویر سولانا به ایران باج بدهد!! تا ایران دست از غنی سازی بردارد و حاضر شده حتی پیشرفته ترین تجهیزات هسته ای را در اختیار ایران قرار دهد و این درس عبرتیست هم برای ضعیف النفس های داخلی و هم ملتهای جهان که درس پایمردی را از ایران فراگیرند . اظهارات سولانا را ببینید :

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: اگر ایران به دنبال تولید انرژی باشد، اتحادیه اروپا حاضر است پیشرفته‌ترین فن‌آوری هسته‌ای را در اختیار این کشور قرار دهد. 
اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد: اگر ایران تنها به دنبال تولید انرژی بوده و اهداف هسته‌ای دیگری نداشته باشد، این اتحادیه حاضر است پیشرفته‌ترین فن‌آوری هسته‌ای غیرنظامی را با ایران به اشتراک بگذارد.
مسئول سیاست حارجی اتحادیه اروپا گفت: پیشنهاد این اتحادیه برای متقاعد کردن ایران به تعلیق فعالیت‌های هسته‌ای حساس از مجموعه شکلات‌های رد شده توسط ایران در سال گذشته فراتر است.
سولانا در کنفرانس خبری پس از نشست وزرای امورخارجه اتحادیه اروپا با اشاره به مجموعه همکاری‌های اقتصادی، فنی و سیاسی که سال گذشته توسط این اتحادیه به ایران ارائه و توسط تهران رد شد، گفت: «خواهید دید که اروپا می‌تواند با یک پروژه مثبت گسترده به شما (ایران) کمک کند که (این پروژه) فراتر از پروژه‌های ارائه شده به تهران در ماه آگوست است».
سولانا همچنین بدون اشاره به جزئیات این طرح، افزود اگر هدف واقعی تهران تولید انرژی باشد، این پیشنهاد بهترین و پیشرفته‌ترین فن‌آوری برای استفاده‌های غیرنظامی را در اختیار این کشور قرار خواهد داد.

                       ---------------------------------------------

البته این سیاست اروپا برای تحت فشار قرار دادن ایران هم طرح ریزی شده است تا با دادن تجهیزاتی ایران را از عزم جدی خود در بدست آوردن تمام تکنولوژی های هسته ای سرد کرده و مانع از استقلال ایران در این زمینه شوند که هوشیاری و دقت مسئولین را در این زمینه طلب می کند تا در این دام نیافتیم.