سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

تاریخ دقیق حمله آمریکا به ایران

سیاست ,     نظر

در بعضی از سایتها و روزنامه ها تاریخ حمله امریکا به تاسیسات هسته ای ایران اواخر ماه اکتبر ذکر شده است!!روزنامه‌ى «ایل جورناله» چاپ ایتالیا در گزارشی مدعی شده است: دولت بوش قصد دارد در اواخر ماه اکتبر، تاسیسات اتمی ایران را بمباران کند. البته این روزنامه در ادامه گفته«این مسئله شایعه ای بیش نیست»، اما در ادامه نوشته است: این اتفاق به طور دقیق بین 21 تا 25 اکتبر به وقوع خواهد پیوست!!

به گفته هفته نامه آمریکایی «نیشن»، ابتدا قرار بود حمله آمریکا به شکلی غافلگیر کننده در اواخر ماه سپتامبر انجام شود که در آن زمان عده کمی آن را جدی گرفتند.و اینک مجددا این حمله در دستور کار امریکا قرار گرفته است . این نشریه علائمی را برای اثبات ادعایش بیان کرده است از جمله : حرکت ناو هواپیمابر آیزنهاور از بندر نوفولک به سمت خلیج فارس ، عدم بازگشت ناو هواپیمابر انترپرایز که قبلا قرار بود به سمت امریکا حرکت کند اما ظاهرا مقصدش دریای عربی است(آبگاهی بین اقیانوس هند و دریای عمان) ، نشانه بعدی که از بقیه مهم تر است: قرار است به این دو ناو هواپیمابر، ناو های جنگی، زیردریایی ها و ناوهای تدارکاتی و پشتیبانی که از قبل در منطقه مستقر شده اند یا توسط ناو آیزنهاور حمل می شوند، اضافه شود، که در خبررسانی کوتاهی که پنتاگون انجام داد، به منظور تشدید نیروی هایی است که مسلما برای گشودن آتش به روی تاسیسات اتمی ایران در روزهای آینده، کافی خواهد بود.
این هفته نامه آمریکایی می نویسد: به نظر می رسد که این بار یک حمله هوایی درکار است و نیروهای آمریکایی مثل عراق به خاک ایران وارد نخواهند شد.

روزنامه ایتالیایی «ایل جورناله» با بیان این که «حمله نظامی به ایران می تواند در داخل آمریکا هم موثر باشد»، می نویسد: روز 7 نوامبر مردم آمریکا برای انتخابات کنگره به پای صندوق های رای خواهند رفت. از آنجایی که آمار ها نشان می دهند که دموکرات ها در انتخابات جلو افتاده اند، بهتر است حمله نظامی به ایران، قبل از انتخابات انجام بگیرد زیرا متقاعد کردن مجلسی که اکثریت آن را دموکرات ها تشکیل می دهند، کار سختی خواهد بود.

این روزنامه ادامه می دهد: از همه مهم تر اینکه حمله به ایران می تواند برای محافظه کاران فضایی ایجاد کند که نفس تازه کنند و رای دهندگان را برای مدتی سرگرم مسئله ایران بکنند. از پیش معلوم است که مقوله «وطن پرستی» کاربرد گذشته اش را ندارد.

مثل اینکه کسانی نمیخواهند باور کنند هیمنه امریکا شکسته و دوران قلدری در جهان بسر آمده است . نگاهی به وضعیت کره شمالی می تواند عبرت آموز باشد . کره شمالی تحریم شد. از ان پی تی خارج شد. به سمت ساخت سلاح هسته ای پیش رفت و آنرا ساخت و امتحان کرد و هنوز که هنوز است کسی به آن حمله نکرده است . وقتی امریکا و قلدران جهان نمی توانند از پس کره شمالی برآیند آیا خواهند توانست با 70 میلیون ایرانی در بیافتند؟ باید بگم شتر در خواب بیند پنبه دانه ...