سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

حسودی پوتین!!!!

سیاست ,     نظر

رئیس جمهور روسیه ((ولادیمیر پوتین)) و نخست وزیر رژیم صهیونیستی ((ایهود المرت)) با هم در یک نشست شرکت کردند و به سوالهای خبرنگاران جواب دادند وقتی این نشست تموم شد و خبرنگاران رفتند پوتین به خیال اینکه همه رفته اند و میکروفونها خاموش است برمیگرده به اولمرت میگه «سلام مرا به رئیس  جمهوری خود برسان. عجب آدم خشنی! تجاوز به دهها زن؟! از کاتساو انتظار نمی  رفت. همه ما متعجب شدیم. ما همه به او حسودی می  کنیم!»

خبرگزاری رسمی اسپانیا(EFE) گزارش داد که روزنامه «کامرسنت» روسیه مکالمه خصوصی «ولادیمیر پوتین» رئیس  جمهوری روسیه و «ایهود اولمرت» نخست  وزیر اسرائیل در مورد «موشه کاتساو» رئیس  جمهوری متهم به تجاوز جنسی اسرائیل را فاش و منتشر کرد.

حتما میدونید که «موشه کاتساو» 61 ساله که از سال 2000 رئیس  جمهوری اسرائیل شده است، به تجاوز جنسی به چندین زن، شنود تلفنی کارمندان و فساد مالی متهم شده است.

ببینید پوتین چی گفته : ((ما همه به او حسودی می کنیم )) !؟ حتما منظورش هیات دولت و بقیه هست دیگه

این موشه را ببینید که در 61 سالگی میخواسته ثابت کنه دود از کنده بلند میشه اما نمی دونسته کنده اش می تونه از جا کنده بشه !

حتما قبلا شنیدید یکی از نمایندگان مجلس امریکا هم به اتهام اینکه میخواسته یک نوجوان 16 ساله را گمراه کند چندی پیش استعفا کرد و وضعیت انتخاباتی جمهوری خواهان را به مخاطره انداخت.

از وضعیت غیر اخلاقی کشیشان و کلیسا هم که قبلا براتون گفتم .

نمی دونم کتاب ((دستهای ناپیدا )) یا خاطرات مستر همفر جاسوس انگلیس در کشورهای اسلامی را خونده اید یا نه؟

حتما بخونید مخصوصا صفحه 18 تا 20 را بخونید .

               

نمی دونم در آخر چی بگم الا اینکه :

 بیچاره مردم دنیا با این سردمداران هوسران و سبک سر و ... !!!