سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

سلاح جدید اسرائیل ابزار تبلیغانی

سیاست ,     نظر

اسرائیل این روزها پشتش از شکست در جنگ لبنان و مقاومت جانانه حزب الله شکسته و فساد اخلاقی و مالی سردمدارانش از درون داره مثل موریانه شاکله نداشته اش را می خوره ازهمین رو برای دست یافتن به موقعیت گذشته خود دست به اقدامهای تبلیغاتی زده تابتونه ارتش این رژیم رابعنوان یک قدرت غیرقابل شکست معرفی کند!!

در جدیدترین اقدام به شیوه تبلیغات هالیوودی سعی کرده تکنولوی های جدیدش را به رخ بکشه و خودی نشون بده . و در اقدام اخیرش عکس هایی از سلاح جدید خود را به نمایش گذاشته است.

 این سلاح انفرادی قابلیت شلیک زاویه دار را دارد که شلیک کننده بااستفاده اززاویه های طبیعی وغیرطبیعی میتواندخودرامخفی نموده وبوسیله مانیتورکوچک تعبیه شده دراین سلاح ودوربین آن ,هدف رامورد شناسایی قرارداده واقدام به تیراندازی نماید.

اما غافل است که سلاح بدون صلاح کاری از پیش نمی بره . این ایمان و اعتقاد و مردی و مردانگی است که در تاریخ باقی مانده و باعث افتخار شده است .حزب الله و فلسطین و ... اگر میخواستند از سلاح اسرائیل بترسند که باید سالها قبل دست از دفاع برمی داشتند .

 شناخت دشمن و ابزار و سلاح هایش لازمه دفاع از میهن، مملکت و جهان اسلام است از همین رو عکسهایی از سلاح جدید را براتون گذاشتم . البته مطمئنم برو بچه های مومن حزب الله برای مقابله با چنین سلاح هایی که بیشتر برای حفظ جان شلیک کننده طراحی شده فکر کرده و می کنند تا اشغالگران را از نعمت خروج از این دنیا و کمتر شدن گناهانشان یاری رسانند!!