سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاست

تدبیر و عدالت کجاست؟

    نظر

حکمی از سرکار خانم ایران دخت عطاریان مدیر عامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری در فضای مجازی منتشر شده است که احتمالا آن را دیده اید :

حکم

همانطور که مشاهده می فرمائید مبلغ پرداختی در این حکم حدود 12 میلیون تومان می باشد! اشتباه نکنید این حقوق 12 ماه این خانم نیست . حقوق ماهیانه است! بله در زمانی که عالم و آدم مردم را به انصراف از دریافت 45 هزار تومان دعوت می کنند مدیران این کشور حقوقی این چنینی دریافت می کنند . تازه این فقط حقوق و مزایا است مطمئنا  بابت نظام نوین و اضافه کار و حق مدیریت هم مبلغی که معمولا از دریافتی ماهیانه کمتر نیست به مدیران اعطا می شود . عدالت موج می زند ...! اگر این حکم واقعی باشد این خانم چنین حقوقی می گیرد ، نوش جانش ، اما حرف اینجاست که چرا بخاطر 45 هزار تومان ناقابل مردم عزیز کشور ما باید به خواری و خفت بیافتند؟ چی می شد مدیران محترم نظام که تعدادشان کم نیست نصف این مبلغ حقوق بگیرند؟ مگر بقیه انسان نیستند و با یک دهم این مبلغ زندگی شان اداره نمی شود ؟ چرا با وجود چنین پرداخت های کلانی باید این چنین مردم را به زحمت انداخت؟ اگر دولتمردان نمی توانند از عهده ی پرداخت یارانه برآیند چرا از مسند کنار نمی روند؟ کسانی 2 سال این کار را انجام دادند و مشکلی ایجاد نشد اما شما در ماه اول گفتید به مشکل برخورده اید! نمی توانید بگوید و عذر بخواهید و کنار بروید . چرا زندگی را بر مردم سخت می کنید ؟ چرا اصرار دارید هر عمل مثبت دولت قبل را بد نشان دهید و بعد خودتان با اندکی تفاوت آن را انجام دهید و بگوید این کار درست است؟
یکسان سازی نرخ مکالمات تلفن در اواخر عمر دولت قبل انجام شد اما وزیر تا وارد وزارتخانه شد اعلام کرد یکسان سازی باید لغو شود و آن را لغو کرد و بعد از چند ماه مجددا آنرا مجاز دانست. چرا؟
مسکن مهر که طرح خوبی برای خانه دار شدن مردم بوده است و در بسیاری از شهرها به نحو احسن انجام شده را مضر دانستید و بعد با طرح مسکن اجتماعی یا مشارکتی که انسان را به یاد تفکرات سوسیالیستی شوروی سابق می اندازد به میدان آمدید . وقتی سوال می شود مسکن اجتماعی چیست ؟ اعلام می کنند همان مسکن مهر است با اندکی تغییرات ! جل المخلوق
در بحث گروگان گیری در دولت قبل 22 نفر از اتباع کشور گروگان گرفته شدند و ظرف مدت 48 ساعت آزاد شدند بدون اینکه خونی از دماغ کسی بیاید اما دیدید که سربازان وطن چگونه 2 ماه در دست جیش العدل اسیر بودند و بعد هم  سرنوشت یکی از آنان نامعلوم باشد !
 سفرهای استانی که مورد حمایت مقام معظم رهبری بود و در دولت قبل اجرایی شده بود را با تغییر نام و بنام پایش و پویش بصورت نصفه و نیمه انجام می دهید و فقط اسم آن را عوض کردید . چرا؟ واقعا انصاف و عدالت کجاست؟ آیا این بود تدبیر اقایان؟ این چه تدبیری ست که به تحقیر مردم تبدیل شده؟ ان چه تدبیریست که به تفریح شمال و جنوب آقایان تبدیل شده ؟ این چه تدبیریست که برای اولین بار در تاریخ انقلاب امریکا جرا می کند نماینده ایران در سازمان ملل را نپذیرد و روادید او را ندهد ؟ واقعا تدبیر کجای این موضوع واقع  شده است؟ امریکا به خود اجازه داده که نماینده ایران را تحقیر کند و او را نپذیرد! این چه تدبیریست که وزارت دارایی انگلیس با انتشار بیانیه‌ای، به بهانه حقوق بشر، تحریم‌ها علیه چندین مقام کنونی و سابق ایران را تمدید کرده و اطلاعات مربوط به تحریم‌های علیه آن‌ها را به روز رسانی کرده است.آقایان با این وضع به اولین دولتی تبدیل خواهید شد که فقط چهار سال عمر داشته باشد و نه بیشتر... یا علی


انصرافی ها

    نظر

بیست فروردین یادآور سید شهیدان اهل قلم  سید مرتضی آوینی ، شهید صیاد شیرازی و موفقیت های دانشمندان هسته ای کشور عزیزمان می باشد و اینک اولین ساعات این روز به صحنه ی انصراف از یارانه ها تبدیل شده است . ولی نعمت های این انقلاب که اکثرا جزو اقشار کم درآمد هستند در این روزها باید خود را نیازمند معرفی کرده و در سایت ثبت نام کنند و یا گذشت نموده و انصراف دهند و عطای یارانه را لقای آن ببخشند.
همچنین این روزها عده ای از مسئولین دولتی ، نمایندگان مجلس و اساتید دانشگاه نیز در رسانه ها و صدا و سیما حاضر شده و منت بر سر ملت گذاشتند و اعلام کردند که از دریافت یارانه انصراف می دهند !! شخصی با تکبر خود را هیات علمی دانشگاه و نماینده مجلس معرفی کرده و اعلام میکند که قصد انصراف دارد !! یکنفر نیست به اینها بگوید آقای استاد دانشگاه شما اخلاقا چه حقی داشتید با حقوق میلیونی ، یارانه دریافت کنید؟ که حالا منت بگذارید و انصراف دهید!
خدا کند ریا نباشد. خدا کند مجیزگوئی نکرده باشید . خدا کند در راه رضای خدا در صدا و سیما حاضر شده باشید و خدا کند یک جو انصاف در همه ی  ما بوجود آید.
البته این کار شاید به نفع آقای ده نمکی - که از ...ی ها خوشش می آید -  تمام شود چرا که سوژه فیلم بعدی شاید الان در ذهن او جرقه بزند : انصرافی ها !
اتفاقا سوژه جالب و داغی هم خواهد بود و احتمالا فروش خوبی هم خواهد داشت و ما هم در ازای این پیشنهاد چشمداشتی نخواهیم داشت :-)
متاسفانه دولت تدبیر و امید تمام اعمال خوب و بد دولت قبل را متوقف کرده یا در حال متوقف کردن آنها می باشد . برای کنار گذاشتن اعمال بد باید به ایشان احسنت گفت  اما آیا اعمال خوب دولت دهم هم به دلیل اینکه دولت احمدی نژاد آنرا پایه ریزی کرده است باید متوقف شود؟
 آقایان میدانم خودتان اهل منبرید و گوشتان پر است اما یادتون باشه واسه حب نفس ...
سید شهیدان اهل قلم چه خوش گفت که  " کار را جز برای رضای خدا انجام ندهید" ... و  متاسفانه کو گوش شنوا ! 
یاعلی


دم خروس نود درصد کذایی عیان شد...

سلام
پست قبل را که خاطر مبارکتون هست؟ بنازم خدا را که جای حق نشسته و نگذاشت جوهر اون نوشته خشک بشه و مهر رد بر ادعاها زد... 
رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با روزنامه شرق مدعی شده بودند که در انتخابات سال 92 حدود 90 % رای داشته اند و از این حرفها ... جالب اینجاست که ایشون طبق روال هرساله با خدم و حشم در روز سوم فروردین ماه برای استراحت به جزیره زیبای  کیش سفر کردند و وقتی قصد سخنرانی در یکی از مساجد کیش را داشتند با انتقادات و اعتراضات مردمی روبرو شده اند و اجازه سخنرانی به ایشان داده نشده و حتی بخاطر این قضیه فرماندار بندرلنگه آقای مسعود قانعی و بخشدار کیش آقای محمدحسین حسن بیگی با اتهام احمدی نژادی بودن ( عجب جرم نابخشودنی داشتند)از کار برکنار شدند! و جالب تر اینکه اسخنرانی ایشان در این مسجد اصلا شروع نشده و قبل از شروع با انتقادات و اعتراضات مردمی روبرو شده و به همین دلیل تیم حفاظت و تشریفات آقای هاشمی از حضور ایشان جلوگیری بعمل آورده است! الله اکبر یادم به اون نود درصد ، دم خروس و این حرفها افتاد:-)
احتمالا اون نود درصد کذایی عیددیدنی تشریف داشتند و قضیه زیر سر اون ده درصد مابقی بوده که باعث شدند ایام عید به دهان استاندار و فرماندار و بخشدار زهر شود و به برکناری اون دو نفر منجر شود و مردم جزیره از سخنان گهربار ایشان محروم شوند . خدا از سر بانی و بانی اش ... و خدا به داد  استاندار هرمزگان برسد . بنظر الان مثل یک بازیکن فوتبال شده که کارت زرد گرفته و احتمال گرفتن کارت زرد دوم یا قرمز مستقیمش وجود داره و خیلی باید دست به عصا حرکت کند . والعاقبه للمتقین
 

لینک خبر
لینک خبر  

فرماندار بندر لنگه معرفی شد 

بخشدار جدید کیش معرفی شد

تکذیبیه ی استانداری هرمزگان 

پی نوشت : تکذیبیه استانداری جالب است . با اینکه در اولین روز کاری فرماندار و بخشدار عوض شده اند اما با کمال صداقت این را نشانه خویشتنداری استاندار محترم دانسته اند:-)
بقول یه بنده خدایی می گفت : چرا دروغ ؟ تا قیامت ...


رویا یا آرزو ؟

    نظر

سلام به همه ی دوستان 

سال نو را به همه تبریک عرض می نمایم . انشاالله امسال سال ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشد. انشاءالله همگی تاسی به بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها نمائیم و تا دم آخر پشتیبان ولایت باشیم. واسه مزاح سری به روزنامه شرق بزنید بد نیست . مصاحبه ای با آقای هاشمی رفسنجانی انجام داده که خواندنش خالی از لطف نیست و لبخند بر لبهای شما می نشاند. ظاهرا مصاحبه است اما بنظر می آید یکی از رویاهای ایشان به نگارش در آمده است وگرنه در عالم واقع بسیار بعید و خنده دار بنظر می آید! شاید در سیاره ای دیگر اتفاق افتاده یا شاید همان رویا و خواب بوده باشد و شاید آرزوی ایشان بوده ... خدا داند . آقای هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با ویژه نامه نوروزی روزنامه شرق در پاسخ به این سوال که آیا قبل از اینکه خبر عدم تأیید صلاحیت شما منتشر شود ؛ درخواستهایی شد که شما از کاندیداتوری انصراف بدهید ؟ چنین گفته اند :
((در دو، سه روز آخر کسانی از داخل شورای نگهبان به من اطلاع دادند که یکی از مسئولان امنیتی و معاون هایش آمدند و با اصرار زیاد اجازه یافتند و وارد  جلسه شدند. البته دیگران مخالفت می کردند که بنا نیست کسانی از بیرون به  جلسه ما بیایند . چون  داریم بحث انتخابات می کنیم. بعضی ها گفتند که فقط آن مسئول بماند و بقیه بیرون بروند که رفتند. آن شخص ماند و گفت که من می خواهم به شما بگویم که ما از همان روزی که آقای هاشمی نامزد شد، هر صبح و شب دائماً داریم افکار سنجی می کنیم .رای ایشان به سرعت بالا می رود و تا دیشب به 70 درصد رسیده و اگر دو روز دیگر را هم صبر کنید؛  به 90 درصد می رسد . اگر او بیاید همه رشته های این سالهای ما پنبه می شود. با این صحبت ها ؛ آنها تکلیف را روشن کردند. ))
بله درست خوندید . 90% از مردم در نظرسنجی ها خواستار حضور ایشان بوده اند و من تعجب میکنم چرا نگفتند 100 % ، کنتور که نداره :-) و عجیب تر اینکه با اینکه میدانستند این تعداد از مردم خواستار حضور ایشان هستند چرا بعد از عدم احراز صلاحیت هیچ واکنشی انجام ندادند !! کسی که در سال 84 با نگارش آن نامه کذائی به رهبر معظم انقلاب مملکت را به آشوب کشاندند چطور حاضر شده اند با اینکه 90% مردم خواستار حضور ایشان بوده اند به راحتی کنار بروند ؟ خدا بهتر می داند!!!
لینک این مصاحبه را ببینید  :-) یاعلی

خلاصه آنرا ببینید  ادامه مطلب...