• وبلاگ : سياست
  • يادداشت : ترس از شكست
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + افشين 
    خالد اسلامبولي در قسمتي از وصيت نامه خود نوشته بود : "ما با هم تصميم گرفتيم که فرعون مصر را به قتل برسانيم تا شايد خداوند به خاطر اين کار، ما را از ننگ دوستي با صهيونيست ها که دامن ما را گرفته و فساد روحي و اخلاقي سادات و همسرش را در جامعه علني ساخته است نجات بخشد. اشهد انّ لا اله الا الله و اشهد انّ محمّدا رسول الله".

    واقعه ترور انورسادات خائن نزديک ايام عيدقربان سال ?? بود. امام خميني (ره) در قسمتي از پيام خود به مناسبت عيد قربان که در تاريخ ?? مهر ???? صادر شد، فرمودند: "در اين سال، اين عيد براي مسلمانان از آن جهت مبارک تر است که در آستانه آن فرعون مصر رهسپار کوي فرعونيان گرديد"

    ايشان در خرداد ماه ?? هم خطاب به مسلمانان خصوصا ملت مصر تاکيد کردند: " امثال حسني مبارک هم براي شما نفعي ندارند و دين و دنياي شما را تباه مي کنند"

    حضرت روح الله در ?? مرداد ماه سال ?? باز هم تاکيد کردند که : " مسلمانان، حسني مبارک نسخه دوم انورسادات را از خود برانند که اينانند که شما را بازيچه خود قرار داده اند تا متعمدا يا بدون عمد سد راه شرف و عزت اسلام شوند."

    امام خميني(ره) گويا روزهايي را که حکومتهاي اسلامي به دنبال رابطه با "حسني مبارک" هستند را مي ديد که ?? مهرماه سال ???? از ملت مصر ميخواست که با اين "حسني" هم مهلت ندهند تا ننگ پيمان با او بر دامن حکومتهاي اسلامي نماند و فرمودند:

    " اين رئيس جمهور تحميلي ثاني(حسني مبارک) که خيال دارد در مصر مثل آن (انورسادات) حکومت کند، و دربست خودش را در اختيار آمريکا گذاشته است، قبل از اينکه به رياست برسد، اعلام همبستگي خودش را با اسرائيل و آمريکا کرده است و نديده است که همانطور که سلف صالحش(انورسادات) به واسطه خشم ملت به جهنم واصل شد، با او هم همين عمل را خواهند کرد... ملت مصر ننشيند تا اين قدرت از ابين رفته دوباره دست و پاي خودش را جمع کند ... "

    اما گويا پس از خالد اسلامبولي شهادت طلب ديگري يافت نشد تا فرمان امام را اجرا کرده و کار حسني مبارک را عهم يکسره کند و از ميان ملت مصر، فقط نام خالد اسلامبولي و يارانش براي مجاهدان مسلمان ماندگار شد.